|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VinterdressvalgSiden utvalget er minimalt her vi bor så må jeg begynne å planlegge innkjøp av vinterdress til poden. Om jeg ikke skal ha Reima, Troll eller Ticket, hva skal jeg da velge? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tåler regn
|
Sv: VinterdressvalgSelv har jeg kjøpt 2 dresser til vinteren. 1 fra Reflex og 1 fra Reima. Har tidligere også hatt reflex sin dress som en nr 2, og de er helt supre. Flotte og gode er de også! Vet ikke om de selges på nett. Pris ca kr 500 for en vinter dress fra Reflex |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Går stille i dørene
Sv: VinterdressvalgHvordan er Reflex i størrelsen? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: VinterdressvalgReima er litt stor i størrelsen, er de ikke? Min 2-åring som er ca 90 cm går inn i sin vårdress fra i fjor som er str 80. Høstdressen fra i år er romslig og str 86.
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vinterdressvalg
|
|
|
#9 |
|
Går stille i dørene
Sv: VinterdressvalgTakk, skal dra innom Obs! og se hvordan de dressene er. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Einsam
|
Sv: VinterdressvalgMinstemor har hatt Exit (NameIt)-dress i tillegg til Reima, og vi var like fornøyde med dem. Eldsten har hatt Reima før, men begynner nå å slite klær såpass at vi må finne et annet godt alternativ. I fjor så jeg dress fra Fransa som virket mer slitesterk, men vurderer Exit til litt større barn, den virket også å tåle mer enn Reima. Han hadde tidligere Reflex-dress i to sesonger, var veldig fornøyde med dem. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Går stille i dørene
Sv: VinterdressvalgEr årets vinterdresser fra Exit og Reflex i salg? Vet noen prisen på Exit-dressen? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Einsam
|
Sv: VinterdressvalgExit-dressen til de minste kostet i fjor 599 kr, for større barn var det 799 eller 899? husker ikke helt. Har ikke sett de kommet i butikken her enda, men de får inn vintervarer i disse dager. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: VinterdressvalgMener jeg så noe Reflex på lørdag, men mulig det var høstdresser. Jeg så ikke så nøye etter...
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterdressvalgHva vil det beste valget være for en skolejente på 6 år, str 122 eller 128 og den MÅ være vanntett? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdressvalgjeg har netopp kjøpt ny reima dress til min 6-åring (jente) i str 122. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vinterdressvalg
Synes de er helt normal, kanskje litt stor. Jeg har både vår og vinterdress i Reflex. Slik ser dressene ut som jeg har. Vinter og vårdresser har de i samme farge. Jeg har den blå/lime i vårdress, og den rosa/svarte i vinterdress. De er kjempeflotte synes jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|