Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdressvalg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 23:38   #1
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vinterdressvalg

Siden utvalget er minimalt her vi bor så må jeg begynne å planlegge innkjøp av vinterdress til poden. Om jeg ikke skal ha Reima, Troll eller Ticket, hva skal jeg da velge?

Jeg skulle gjerne sett Reflex og Exit sine dresser, men finner ikke bilde på nett. Selges disse dressene bare i butikk?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:39   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdressvalg

Exit sine klær selges hvertfall kun i butikk.

Gammel 25-08-07, 19:18   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Selv har jeg kjøpt 2 dresser til vinteren. 1 fra Reflex og 1 fra Reima. Har tidligere også hatt reflex sin dress som en nr 2, og de er helt supre. Flotte og gode er de også! Vet ikke om de selges på nett. Pris ca kr 500 for en vinter dress fra Reflex

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:53   #4
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er Reflex i størrelsen?

Gammel 26-08-07, 21:02   #5
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Omtrent som Reima, bare litegrann lengre i beina.

Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:03   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reima er litt stor i størrelsen, er de ikke? Min 2-åring som er ca 90 cm går inn i sin vårdress fra i fjor som er str 80. Høstdressen fra i år er romslig og str 86.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:04   #7
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Omtrent som Reima, bare litegrann lengre i beina.

Vi har aldri hatt Reima ...

Gammel 26-08-07, 21:04   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden utvalget er minimalt her vi bor så må jeg begynne å planlegge innkjøp av vinterdress til poden. Om jeg ikke skal ha Reima, Troll eller Ticket, hva skal jeg da velge?

Jeg skulle gjerne sett Reflex og Exit sine dresser, men finner ikke bilde på nett. Selges disse dressene bare i butikk?

Obs! pleier å ha tilbud på Helly Hansen på høsten. Vi kjøpte den til storebror i fjor. Da var han 4 år. Den har holdt seg hel gjennom hele sesongen.

Gammel 26-08-07, 21:05   #9
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Takk, skal dra innom Obs! og se hvordan de dressene er.

Gammel 26-08-07, 21:07   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg tror ikke de har kommet inn enda. Jeg var på obs! før helgen nå.

Gammel 26-08-07, 21:07   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Minstemor har hatt Exit (NameIt)-dress i tillegg til Reima, og vi var like fornøyde med dem. Eldsten har hatt Reima før, men begynner nå å slite klær såpass at vi må finne et annet godt alternativ. I fjor så jeg dress fra Fransa som virket mer slitesterk, men vurderer Exit til litt større barn, den virket også å tåle mer enn Reima. Han hadde tidligere Reflex-dress i to sesonger, var veldig fornøyde med dem.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:09   #12
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stormberg har også gode dresser.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:09   #13
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Er årets vinterdresser fra Exit og Reflex i salg? Vet noen prisen på Exit-dressen?

Gammel 26-08-07, 21:12   #14
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Exit-dressen til de minste kostet i fjor 599 kr, for større barn var det 799 eller 899? husker ikke helt. Har ikke sett de kommet i butikken her enda, men de får inn vintervarer i disse dager.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:14   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Mener jeg så noe Reflex på lørdag, men mulig det var høstdresser. Jeg så ikke så nøye etter...

Gammel 26-08-07, 21:15   #16
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Stormberg har også gode dresser.

Stormberg hadde jeg helt glemt. Noen med erfaringer å dele?

Gammel 26-08-07, 21:34   #17
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva vil det beste valget være for en skolejente på 6 år, str 122 eller 128 og den MÅ være vanntett?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:51   #18
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

jeg har netopp kjøpt ny reima dress til min 6-åring (jente) i str 122.

syns den var i største laget egentlig.. men ville ikke kjøpe mindre heller..

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:53   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Synes de er helt normal, kanskje litt stor. Jeg har både vår og vinterdress i Reflex. Slik ser dressene ut som jeg har. Vinter og vårdresser har de i samme farge. Jeg har den blå/lime i vårdress, og den rosa/svarte i vinterdress. De er kjempeflotte synes jeg.
(Har også en Reima Tec dress, føler jeg må ha 2 dresser siden hun går i bhg, så har jeg alltid en hjemme)

Reflex AllværsdressLett vårdress i slitesterk og vannavstøtende kvalitet.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:53   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt 122 til min 5-åring også, men han er veldig lang. (Eller kjøpte jeg 128 )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.