Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Banner du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 23:52   #1
Left
Passiv

Standard

Banner du?

I såfall når, og hvor "grov" er du?

Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:54   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Banner du?

Når jeg slå tåa, så kommer det en glose.
Ellers er jeg lite grov.. Men det hender..

Gammel 24-08-07, 23:55   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei helvete heller, jeg går da faen meg ikke rundt og banner som en bryggesjauer heller.

Gammel 24-08-07, 23:57   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei helvete heller, jeg går da faen meg ikke rundt og banner som en bryggesjauer heller.

Ikke jeg heller...

Jeg forsøker så godt jeg kan å la være å banne så ungene hører meg, de trenger ikke lære det av mamma, de lærer det fint nok i barnehagen...

Storebror har fått streng beskjed om å si til mamma at "slike ord bruker vi ikke" når han skulle høre at jeg banner... Han har stor glede av det, for å si det slik.

Gammel 25-08-07, 00:01   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Det hender, ja. Men stort sett kun når jeg blir bråsint eller slår meg, og jeg prøver så godt jeg kan å unngå det foran ungene. Men det hender det glipper en gang i blant.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:04   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Når jeg er skikkelig sinna og stressa.
Faen, jævla, fuck og pokker!!! Er ikke stolt av ordbruken, nei, og jobber litt for ikke å bli så sinna at slikt slipper ut.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:07   #7
Left
Passiv

Standard

Det hender det kommer en og annen glose her også, men prøver å moderere meg når ungene er i nærheten.
Har funnet ut at det ikke er særlig smart å banne i deres nærvær. Jeg har fått det igjen, i omtrent samme tonefall også, så ingen tvil om at jeg desverre var kilden til ytringen.....
Faren til disse små har straks mer temperament enn meg, så han er ikke riiiiktig så moderat alltid, men fikk seg en tankevekker da eldste akkurat hadde lært seg å snakke litt. Kjørte bil, og en annen bil krysser rett foran oss sånn at han må bremse kraftig. Han utbryter hissig "Men har du fått lappen din i posten du eller di balle!?" I baksetet kommer det høyt og tydelig "balle balle balle balle!!"
Da rødmet far.

Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:07   #8
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Veldig lite, jeg er fra Bibelbeltet må vite. Men blir jeg sur nok så hender det vel kanskje at det kommer en glose.

Banning er en uting.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:07   #9
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er opprinnelig fra Finnmark Trenger jeg å si mer?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:11   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg er opprinnelig fra Finnmark Trenger jeg å si mer?

Er det ikke i Finnmark at hesten har kuken på ryggen?

Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:13   #11
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Er det ikke i Finnmark at hesten har kuken på ryggen?

:skratter: Ja det er vel en grei måte å si det på

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:32   #12
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Og jeg har innovertiss.

Gammel 25-08-07, 00:40   #13
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Banning er en uting.

Helt enig. Jeg er ganske snerpete når det kommer til banning og gir påpakk til både mannen, svigerfar og svoger om de skulle finne på å banne foran ungene. Men det er grov banning da, en og annen "faen og" eller "jævlig vondt" får passere uten hevede øyenbryn fra min side.

Hva defineres forresten som banning? Jeg bruker både herregud og jøss rett som det er. "Farsken ta" (på ekte skaptrøndersk) kan jeg og godt si. Er det banning?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 00:46   #14
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke jeg heller...

Jeg forsøker så godt jeg kan å la være å banne så ungene hører meg, de trenger ikke lære det av mamma, de lærer det fint nok i barnehagen...

Storebror har fått streng beskjed om å si til mamma at "slike ord bruker vi ikke" når han skulle høre at jeg banner... Han har stor glede av det, for å si det slik.

haha kjenner meg igjen der... hehe men men..

off jeg banner egentlig alt for mye..

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 07:50   #15
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jepp. Og jeg har innovertiss.

Jeg også, men ikke når det er barn tilstede. Banner helst hvis jeg slår meg, sparker borti ting for eksempel. Det hjelper nemlig mot vondtene

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 07:52   #16
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet du deler hus med en småbarnsfar når du hører et brak etterfulgt av et svært hissig "Hva i fimlenes navn...."

Gammel 25-08-07, 08:07   #17
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Behersker meg når ungene er i nærheten, og det er jeg flink til, men jeg kan banne, ja.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:09   #18
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner litt. Mest adrenalinbanning (slå tærne, miste noe som absolutt ikke bør mistes, dyp frustrasjon), men det slenger vel noen faen og jævlig ellers også. Grov banning forekommer stort sett bare når jeg sykler i Oslo-trafikken.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:10   #19
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, jeg banner. Dårlig med ordforrådet her i gården. Mest når jeg er sint, men også som en del av dagligtalen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:16   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg banner. Prøver å beherske meg rundt Malin, men det er ikke alltid like lett...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.