|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Vi reiser på tur i morgen tidlig klokka 07. Har forsøkt å finne ut, uten hell, om det går an å levere inn bagasjen kvelden i forveien. Noen sier kanskje, andre sier nei og noen sier ja... Vi har forsøkt alle mulige kundeservicer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Vet ikke svaret på det du spør om, men jeg reiste nettopp med første fly fra Gardemoen (06) og tok det meg maks to minutt å levere inn bagasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Jeg har gjort det en gang. Bodde på hotellet ved siden av, pga en tidlig avgang, og det var ikke noe problem. Dvs, hun i skranken ringte noen for å høre om det var greit. Bagasjefolka sikkert. Så det var kanskje ikke rutine. Men som Løve sier, hadde det gått like fint å levere kofferten neste morgen.
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Om du får sjekket inn vet jeg ikke, men det finnes oppbevaringsbokser der hvor du kan låse inn bagasjen.
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Vi har gjort det en gang, på Gardermoen, det var helt genialt. Det var sommerferien 2022. Da var det i alle fall rutine, og ikke noe spesialbehandling. Vi overnattet privat, på Hamar, så vi bodde heller ikke på flyplasshotell. Husker ikke hvilket flyselskap i reiste med da, det kan sikkert være forskjeller der.
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Oppdatering: Nå fant jeg igjen meldinga med annonsen som mannen sendte meg angående dette, i juni 2022, der står det:
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tidlig flyreise: mulig å levere inn bagasjen kvelden før?Takk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|