|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bilferie i Sør-SverigeSom siddis er jeg vant til ferier i Danmark, men ikke Sverige. Jeg har jo vært der, men det er langt herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bilferie i Sør-SverigeÖsterlen i Skåne, strendene i Halland og Öland, bor oppleves. Veldig gjerne også Gotland som er annerledes enn alt annet i Sverige. Ferge fra f.eks. Oskarshamn. Småland er jeg ikke så god på, mye skog, men også mange vann med badeplasser. Flere kjente glassverk (Orrefors, Kosta Boda) med utsalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Bilferie i Sør-SverigeJeg ferierte en del i Orsa da jeg var barn. Husker ikke så mye annet enn offentlig basseng på campingplassen, strand og grill. Og bare fint vær.
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Bilferie i Sør-Sverige
Jeg og!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilferie i Sør-SverigeJeg har vært en del i Skåne og det er et vakkert område både ved kysten og litt lenger inn i landet. Jeg har venner som bor en liten time nordøst for Lund og jeg liker det området veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bilferie i Sør-Sverige
Der var vi på campingferie for eit par år sidan. Bassenget var høgdepunktet! Men det er ikkje i sør, altså. Det er i Dalarna.
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bilferie i Sør-SverigeHar hatt nokre feriar langs vestkysten i Sverige, mellom Strömstad og Göteborg. Det er veldig samanliknbart med Sørlandet i Norge, med småbyar og skjærgård.
![]() |
![]() |
|
|