Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

BH - Hvor i Stor-Oslo er det best utvalg eller best service

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-25, 13:36   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH - Hvor i Stor-Oslo er det best utvalg eller best service

Hvor i Oslo og omegn har de godt utvalg av BH-er. Jeg vil gjerne ha konkret butikk ikke bare navn på kjede.

Jeg lurer også på hvilke butikker (kanskje litt eksklusive) som anbefales og der der man får litt mer hjelp for å finne optimal BH. Tidligere var det en butikk på Ullevålsveien (mener jeg), men jeg er usikker på om den finnes lenger. Drar litt størrelse i cup, men ikke så mye i omkrets.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 13:56   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: BH - Hvor i Stor-Oslo er det best utvalg eller best service

Jeg har fått god service både på Auds undertøysalong og Hünkemøller, begge på Strømmen storsenter. Om de har større utvalg i cup-størrelser enn andre steder, vet jeg ikke.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 14:21   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Marinka i Bogstadveien hvis du har lyst til å bli målt og fulgt inn i prøverommet. Liten butikk, stort utvalg. Pikant Under på CC Vest, samme stil.

Gammel 31-01-25, 19:19   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært fornøyd med Change på Oslo City, men jeg har passet på å komme dit rett etter åpningstid, slik at ekspeditøren har tid og mulighet til å hjelpe meg med å finne rett BH. Jeg har også likt butikken Pikant Under på Paleet.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 20:08   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Change på Storo er flinke.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-25, 20:16   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har alltid fått god hjelp både hos Aud og Change på Strømmen Storsenter. Foretrekker Change faktisk av de to.

Gammel 02-02-25, 08:57   #7
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg sluttet å bruke Change fordi jeg synes bhene deres er dårlig kvalitet i forhold til pris ... Jeg er langt mer fornøyd med Hunkemöller i så måte, og har fått veldig god service i butikken deres i Bogstadveien. Når det er sagt trengte jeg ikke måling og den type hjelp, kun en samtale med litt tips og råd. Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-25, 21:14   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pikant under på cc-vest og paleet er de to jeg liker best. De har bedre utvalg enn Marinka. De er også flinke og har ok utvalg i Storgata i butikken ved siden dnt. Stort Calida skilt i vinduet, men butikken heter egentlig Rita AS.

Gammel 03-02-25, 17:55   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siluette på Fornebu S hadde helt fantastisk service og godt utvalg da jeg var der for halvtannet år siden og fornyet hele BH-garderoben min. (Litt synd at den nå er helt utdatert, siden jeg har fjernet en cup-str på hver pupp pluss hevet dem en 10 cm eller så. ). Men veldig god hjelp, hvert fall.

Gammel 03-02-25, 17:57   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer litt på hvor jeg skal gå for å kjøpe skikkelig gode sports-BH-er til liten pupp?

Hvis jeg kan kuppe tråden til det? Jeg vil gjerne beholde puppene på nåværende høyde, etter hvert som jeg begynner å løpe mer.

Gammel 04-02-25, 09:40   #11
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg abonnerer på tråden, jeg må ha minst to nye BHer og har ikke funnet noen bra butikker i nærheten av der jeg bor. Så da bir det Oslo, der jeg jobber.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-25, 10:47   #12
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg lurer litt på hvor jeg skal gå for å kjøpe skikkelig gode sports-BH-er til liten pupp?

Hvis jeg kan kuppe tråden til det? Jeg vil gjerne beholde puppene på nåværende høyde, etter hvert som jeg begynner å løpe mer.

Icon bra fra Casall, de må prøves da det er vanskelig å få den behagelig stram. Og tilsvarende kryss bak bh fra Nike. Sikkert Lululemon også. Og så anbefaler jeg armhevinger for å få brystkassen muskuløs og hevet. Du starter pent på ditt nivå og øker etterhvert, kan gjøres hjemme og når som helst. .

Timarco har godt utvalg Swegmark, hvis du orker å prøve og å returnere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.