Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fargetips til gang

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-25, 22:23   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Fargetips til gang

Jeg har planer om å male stua grønn i sommer og skal nå male gangen utenfor stua og soveromsgangen. De henger sammen. Jeg lurer på hvilken farge jeg skal velge? Tror det kan bli mye grønt om de blir grønne også og lurer på om jeg heller skal velge noe helt annet. Noe ala savannah sunset, terrakottaaktig eller noe slikt. Av geønne farger til stua har jeg tenkt på green tea, cypress eller subtle green. Skal kjøpe maling i morgen så tar gjerne imot tips og råd.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-25, 23:24   #2
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargetips til gang

Vi har Nothern mystic i gangen. Og malte trappen i nærheten i fargen elegant.

Gammel 15-02-25, 22:15   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos meg har storesøster rom i Subtle Green og stua er i Mindful green. Jeg er veldig fornøyd med begge de to. Jeg har kjøkken og så tak i stua i Indi pink, og det er faktisk en veldig kul farge mot grønn, om du er litt dristig. Har fått masse komplimenter for det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-25, 09:31   #4
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett på begge de to grønnfargene. Oppleves mindful green veldig mørk? Har også sett på cypress og green tea. Det ble savannah sunset i gangen. Første strøk bare ferdig,men ser fin ut!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-25, 12:02   #5
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi malte subtle green på veggene i stua i høst. Er veldig godt fornøyd med både den og at vi har mindful på karmene. Vurderte lenge om vi skulle ha en vegg i i subtle, men fant ut at det ble vanskelig å velge vegg hos oss. Ville ikke hatt alle veggene i subtle, men det er gjerne fordi vi har litt liten stue og dårlig med lys (utenom ganske store viduer da). Har også pistachio i taket. Det er faktisk ganske fint.

Etter at vi malte stua har flere besøkende spurt om vi har malt gangen (som fikk litt mer blågrønne toner i 2016 eller 2018. Så kanskje noe litt mer blågrønt? Eller hva med en trivelig gul-farge?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-25, 13:25   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har Pale Linden i stua og Treasure i tilstøtende gang. Veldig fornøyd.

Gammel 17-02-25, 18:45   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg har sett på begge de to grønnfargene. Oppleves mindful green veldig mørk? Har også sett på cypress og green tea. Det ble savannah sunset i gangen. Første strøk bare ferdig,men ser fin ut!

Mindful green er ganske mørk, men jeg elsker det. Lillesøsters rom har forøvrig også tak i Subtle green. Jeg angrer egentlig litt på at jeg ikke malte gangen i Pistachio.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.