|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Hvor kan jeg finne noen som kan montere en setesdalskofte med halsbroderi?Jeg spør her inne jeg, for mistenker at folk her er både flinkere og har bedre kontakter enn Google...
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg finne noen som kan montere en setesdalskofte med halsbroderi?Har du en lokal Facebookgruppe hvor du kanskje kan spørre om hjelp? Finn.no?
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kan jeg finne noen som kan montere en setesdalskofte med halsbroderi?Jeg ville kontaktet det lokale husflidslaget der du bor. I Oslo kan du velge mellom elleve lokallag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne noen som kan montere en setesdalskofte med halsbroderi?Kanskje de kan hjelpe
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne noen som kan montere en setesdalskofte med halsbroderi?Jeg kan sikkert gjøre det for deg, men vil helst ha bilder av det før jeg sier endelig ja. (Og hva da "spurt strikkere i vennegjengen", du har ikke spurt meg.
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor kan jeg finne noen som kan montere en setesdalskofte med halsbroderi?Litt fnis av Adri. Og siden jeg har observert dette prosjektet fra sidelinja i noen måner heier jeg på at det ordner seg.
![]() |
|
|