|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() En skikkelig digg bronzer/higlighter?Vi kan se glamorøse ut inn i apokalypsen, ikke sant?
Sist redigert av Tallulah : 19-02-25 kl 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Jeg leste tips på kicks.no og endte opp med en flytende fra Mac.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Jeg synes det hjelper veldig med litt solpudder. Jeg bruker denne:
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?
Akkurat dette solpudderet bruker jeg, også. Det er utrolig drøyt. Det er faktisk det eneste dyre produktet jeg bruker. Synes resultatet blir naturlig. Brukes både sommer og vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Guerlain er vel det originale solpudderet! Husker jeg var SÅ fascinert av de kulene på ungdomsskolen. Godt å høre at det er drøyt i bruk, jeg er veldig glad i Guerlain, det gir skikkelig luksusfølelse.
Mac er også en favoritt, det var også nydelig! Bruker du det til hverdags også, eller mest på kveld/fest?
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Jeg bruker det på dagtid også, men har ikke sett meg selv i speilet ute. Synes ikke så godt på badet, føler meg ikke sminket med dette på.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Kanskje du er en skikkelig glamorøs disco queen når du er ute! Det er jo ikke en dårlig ting.
![]() |
#8 |
I mål
|
Altså, når man bruker dette, er det i hele ansiktet eller hva er greia? Jeg er helt noldus på sånt, men syntes dette så aktuelt ut. Møkklei vinter. Sorry for kupping, Tallulah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Nei, nei, kupp i vei.
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Ettersom du ikke vil ha kjendismerke tips, så ville jeg gått for det Tjorven linker til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Jeg kjøpte solpudder fra...var det Jan Thomas tro, og det glitrer så mye at man skulle tro jeg var på fest til enhver tid Sist redigert av m^2 : 20-02-25 kl 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Er du åpen for Caia? Jeg har ikke prøvd bronzer eller hightlighter derfra, men synes foundation derfra er bra, har en blushstick jeg er fornøyd med og vurderer å bestille mer. Fant ut i dag at det ligger en del på finn.no, så kommer nok til kjøpe der for å spare penger når jeg prøver ut. Gå gjerne inn på siden deres for å se på reklamefilmene/bildene til produktene. De er ute med ny bronzer nå, og jeg er fristet selvom jeg synes hun grunderen ser ut til å ha tatt for mye "møllers tran"/bronzer i den reklamen jeg har sett.
![]() |
#15 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Chanel Les Beiges bronzing cream. Evig favoritt
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Jeg liker Bobbi Brown bronzer - ganske dyr, men ser naturlig og ikke skimrende ut. Jeg bruker fargen Golden light, som ser ut til å være utsolgt mange steder, men finnes her:
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
Er ikke dette fuktighetskremen deres med "strobe" i?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 20-02-25 kl 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
Der solen normalt treffer, ville jeg brukt solpudder. Nesen, pannen og kinnbeina, kanskje haketippen. Jeg har ikke brukt solpudderne mine på år og dag, er mer over på kremer og sticks.
![]() |
#20 |
Passe aktiv
![]() Sv: En skikkelig digg bronzer/higlighter?Karamell, jeg vet ikke. Eller produktet kan brukes som highlighter. Jeg har tørr hud i kinnene og denne trekker seg godt inn og jeg verken kjenner lukt eller får kviser, noe jeg lett får av BB kremer. Jeg bruker Bobbi Brown primer og Shiseido foundation. Anbefalingene på Kicks for min aldersgruppe har passet meg godt. Men sånne tråder gjør at jeg får lyst på flere ting, og jeg som bruker så lite av dette.
![]() |
|
|