|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er detNoen som har opplevd dette og har en hack? Det begynte da jeg byttet til kliss nytt filter, men nå stopper den og påstår at filteret er tett eller vått, uansett om det er det nye filteret, et eldre som er vasket forsiktig og tørket grundig eller samme hva.
![]() |
#2 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er detHuffda. ChatGPT foreslår følgende: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er detMin gjør også det, og da er det ikke selve filteret men inngangen til støvbeholderen hvor det er tettpakket. Ofte fordi jeg har hatt den på mopping samtidig som den støvsuger og da blir jo innholdet litt våtere enn ellers. Den har sagt det samme helt siden den var ny, så filteret er helt OK. Jeg har en billigvariant robot fra Kjell&co, så jeg tenkte bare at den er mindre avansert i tilbakemeldingen for den funker helt greit selv om den gir slik feilmelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er detKan det være dette som har skjedd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er detÅ, du er grei!
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Robotstøvsugeren påstår at filteret er vått og tett når det ikke er detÅ fytti h..... Har aldri stoppet en video så kjapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|