|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Mye branner for tidenI det siste har det vært mye branner i søppeldunker her i byen, sist natt til i dag, og politiet tror de er påtent. Og nå anbefaler de folk å flytte søppeldunkene vekk fra husveggen. Men jeg har ikke så mange plasser å sette dunkene. Bor i rekkehus, og foran huset er det et stort asfaltert område der vi parkerer. Kan jo ikke sette de midt på plassen liksom. Kan sette de i hagen, men da blir det mye jobb på tømmedager. Men det er jo bare annenhver uke, så det er kanskje den beste løsningen. Hva hadde dere gjort?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mye branner for tidenFørst og fremst, så må jeg si at det er skummelt med alle brannene som har vært der i det siste. Jeg bor ikke så langt vekke selv.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Mye branner for tidenJeg bor ikke i det området da, men det er jo ikke store avstander her i byen, så trygg kan jeg jo ikke være.
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mye branner for tidenJa, brann er mitt verste mareritt utenom krig, så flytt dem til hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|