|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Anbefal et spillHar du et spill du vil anbefale, enten det er bettspill eller kortspill.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 04-03-25 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et spillHitster! Dette er et supersosialt spill hvor man skal gjette/vite når avspilte Spotify-låter ble utgitt. Ekstrapoeng for å vite låtnavn og artist. Finnes i ulike utgaver. Passer for de fleste aldre, men smart å kjøre lag hvis man har noen unge med.
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et spillHitster vurderer jeg å kjøpe faktisk. Vi er veldig glade i musikk her i huset.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 04-03-25 kl 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et spillDobble er veldig gøy, tar ikke mye tid eller plass, og passer for både store og små.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Anbefal et spillVi elsker brettspill. Av kortspill spiller vi mest Amerikaner eller Spar Dame. Vanskelig å anbefale noen få brettspill bare, men kan nevne Catan, Ticket to Ride, Hint (veldig gøy selskapsspill og barna elsker det også), Quacks of Quedlinburg, Carcassonne og Ark Nova.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Anbefal et spillHitster er kjempegøy, pluss en på den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Anbefal et spillVille og jeg spiller gjerne Ligretto. Mannen synes det er litt for stressende.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anbefal et spillWingspan er gøy, og så er fuglene så fine.
![]() |
#9 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Anbefal et spillJeg elsker å spille Sequence. Det er et av våre favorittspill. Alias, Fantasi (med miming) og Trivial Pursuit Disney addition spiller vi også ofte.
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Anbefal et spillUngdommene mine liker blant annet Ryktet går, Hitster og Besserwisser (den nyeste versjonen, der det er spørsmål om ting de har hørt om). Søskenbarna har også en "voksenversjon" av Ryktet går, som de nekter å spille med voksne til stede.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Anbefal et spillVi (41, 21, 19 & 9) er veldig glade i Sequence og Ticket to Ride, av brettspill. Har planer om å blåse støv av Risk også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefal et spillVi liker hitster, bezzervizzer, ryktet går, skip-boo og the mind |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Anbefal et spillVi er veldig glad i ticket to ride europe og USA, begge med utvidelsespakker. De andre versjonenene er vi ikke like begeistret for.
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Anbefal et spillLillebror og jeg utforsker spill han og jeg liker å spille, og uten at det nødvendigvis tar så lang tid. Jeg har kjøpt både Kluster og Exploding Kitten etter jul. Han elsker det siste særlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Anbefal et spillVi spilte et morsomt spill i vinterferien. Litt som cluedo, men omvendt. Alle vi drepe professoren selv, ikke at en av de andre spillerne gjør det. Husker dessverre ikke hva det heter...
![]() |
#17 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Anbefal et spillAnbefaler Skipboo.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Anbefal et spillMine unger er visst glade i fantasi for tiden. I tillegg til ryktet går. (De to jeg liker minst
![]() |
#19 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et spillBang! er veldig artig!
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Anbefal et spillohh, særlig 9 årignen vår elsker varulv som vi spiller om sommeren hos svigerfar, men i alle fall deres variant må man vøre en 5-6 stykekr for å kunne spilkle, på den der sto det fra 3 spilelre så det virket mer gjennomførbart... inn på ønskelista kanskje
![]() |
|
|