Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Haster! (Tinetoff?)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 12:41   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Haster! (Tinetoff?)

Selger de sånn dobbeltsidig tape greie sak som jeg kan hurtiglegge opp en bukse med på husflid? Hvor har dere kjøpt det?

Gammel 25-08-07, 12:46   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster! (Tinetoff?)

Jeg vet faktisk ikke. Ring og spør!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:02   #3
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn dobbeltsidig strykegreie mener jeg de har på Ikea. Eller du kan høre med Panduro.

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:03   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikea har sånn som man stryker på.

Gammel 25-08-07, 13:15   #5
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter ikke hvorfor du tror at jeg vet dette! (Jeg vet det faktisk ikke, men det er nok mest fordi jeg har lange bein.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 16:26   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får det i stoffbutikker - og på Princess, Kid Interiør og sånt.

:korte bein, om enn seint ute (kanskje nettopp derfor? ):

Gammel 25-08-07, 16:30   #7
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du får det i stoffbutikker - og på Princess, Kid Interiør og sånt.

:korte bein, om enn seint ute (kanskje nettopp derfor? ):

Signerer Elinblu her. Mener å huske det heter Viseline eller noe sånt? Man kan få en egen variant for Jeans-stoff også. Man kunne i allefall det før. Har brukt mange sånne pakker opp igjennom.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:49   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lærte nettopp av min svigermor at det som fester bare på ene siden heter strykeviselin, og det som brukes til å legge opp bukser og slikt med, som altså fester på begge sider, heter sømfiks. :deler:

Jeg bruker å kjøpe det på vår lokale garn- og sømbutikk, men jeg tror svigermor selger det på interiørland også.

Gammel 25-08-07, 18:55   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg fatter ikke hvorfor du tror at jeg vet dette! (Jeg vet det faktisk ikke, men det er nok mest fordi jeg har lange bein.)

Det var ikke du som la opp de gardinene den gangen? røveråhuske:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 19:08   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har.

Gammel 25-08-07, 20:52   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heter det ikke vliselin, tro? Det må i så fall være det eneste norske ordet som begynner med vl. Ikke står det i ordboka heller, men det ga mange treff på Google.

(Jeg har faktisk aldri brukt det. Det er en grunn til at jeg går mest med skjørt. )

Sist redigert av Bluen : 25-08-07 kl 21:15.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 20:54   #12
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg lærte nettopp av min svigermor at det som fester bare på ene siden heter strykeviselin, og det som brukes til å legge opp bukser og slikt med, som altså fester på begge sider, heter sømfiks. :deler:

Sømfiks ja! Det stemmer; det er DET det står på pakkene. Det er mamma som har pleid å kalle det viselin (eller var det vliselin ) og dermed så har yttrykket festet seg hos meg.

Uansett, de har hatt en hvit for "vanlige" bukser og en blå for bukser i jeans-stoff.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:14   #13
ingbing
Nybegynner

ingbing sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ingbing har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Heter det ikke vliselin, tro? Det må i så fall være det eneste norske ordet som begynner med vl. Ikke står det i ordboka heller, emn det ga mange treff på Google.

(Jeg har faktisk aldri brukt det. Det er en grunn til at jeg går mest med skjørt. )

Jepp, heter vliselin, har en mamma som har gått på husfliden, hun har brukt det til så mangt. Men jeg hadde aldri tenkt på å bruke det til å legge opp bukser, det skal jeg jammen huske

ingbing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:49   #14
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er helt sikkert pga den vittige tråden hvor du fortalte om gardinene dine

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 22:45   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn har jeg kjøpt metervis på en eller annen gardinbutikk.

(ja, jeg kjøpte bare en 20 centimeter eller så, det var jo evigheter bredt)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:00   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg bruker å kjøpe det på vår lokale garn- og sømbutikk, men jeg tror svigermor selger det på interiørland også.

Eller det kan hete Vlisofix ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.