|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Jan Erik Aalbu heter vel hoppsjefen, Tove Moe Dyrhaug er skipresident i Norges skiforbund.
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Null utslag her også. Ei av sladderavisene hadde blinkande "Dette må du vite om hopp-skandalen". Eg tenkte berre at nei, eg treng ikkje vite, eg er rett og slett ikkje interessert.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Jeg har ikke noe behov for å stole på dem, egentlig.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Det er ikke noe jeg tenker stort på.
![]() |
#7 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Ikke et sekund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Hørte Aalbu sa at han hadde sagt at de ansatte skulle tøye grensene, men komme igjennom kontrollen. Og tidligere hoppere har vel sagt at kontrollørene ikke dømmer objektivt, men tar hensyn til hvem det er best tjent for sporten at vinner, blant annet. Høres ut som han har vært oppmerksom på det.
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Bryr meg ikke om hvem som har gjort hva så det har jeg ikkd tenkt på. Men jeg så hopprennet i dag, og det var påfallende mange av de skikkelig gode fra andre land som gjorde det dårlig. Tviler ikke et sekund på at Norge har tøyd strikken for langt – men er like sikker på at de ikke er det eneste.
![]() |
#10 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du på hoppsjefen og skipresidenten?Bryr meg ikke, men tenker at det organiserte sportsnorge forvalter ufortjent store verdier de aldri skulle vært tiltrodd å forvalte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|