|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Hva skal jeg strikke nå? genser 18/10Jeg har kjøpt nydelig håndmalt garn sarte fersken-, rosa- og bitteiitt lillatoner i 75 % baby Suri alpakka og 25 % mulberry silke - som jeg skal strikke sammen med hvitt 100 % silkegarn. Jeg har strikket prøvelapp og ser at jeg trenger et mønster for 18/10.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå? genser 18/10
Takk! Jeg har strikket en med v-hals. Liker fasongen og synes den varvgøy å strikke
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke nå? genser 18/10Monday sweater fra Petit knit er også veldig fin, synes jeg. God strikk - høres ut som en nydelig vårgenser!
![]() |
|
|