|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FerieplanerJeg er ikke flink til å planlegge ferier, det går helt i svart for meg når jeg skal velge sted å bo, når og alle valg som skal taes.
![]() |
#2 |
Svada
![]() Sv: FerieplanerBehøver ikke at folk tar jobben for meg altså, ser at det kan leses slik. Men noen hint om hvor man kan bestille og hvor man får en liten uke for en grei penge er hva jeg behøver.
![]() |
#3 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FerieplanerJeg leste denne artikkelen https://www.aftenposten.no/reise/i/q...8-timer-i-byen og bestilte tur til Malaga for meg og nittenåringen til sommeren. Jeg likte at det virker som om det er mye å se og gjøre der og man kan kombinere strand og storby uten at det er lange avstander. Så da slipper jeg mye planlegging av logistikk.
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: FerieplanerJeg synes det med å planlegge ferier er gøy. Det med bestillinger syns jeg er både kjedelig og stressende, så det kan noen andre gjøre. Forstår jeg deg rett om at du gjerne bestiller selv, men trenger litt innspill, tips og hjelp til mål og hvordan komme dit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Svada
![]() Sv: FerieplanerTakk Meissa, der har jeg litt å gå etter.
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ferieplaner
Det var akkurat den artikkelen som overbeviste meg, også, og det var en super ukelang ferie. Vi bodde i airbnb. https://www.airbnb.no/rooms/44335764...3tLmybhf-Apf32 Den lå ved stranden (4-5 minutter å gå) i El Palo området som er litt utenfor selve sentrum. Flere supermarkeder og mange bra restauranter i nærheten. En time å gå (fin tur langs kysten for å ha gjort det) eller 20 minutter med buss inn til sentrum. Evt. rimelig taxi på under 10 minutter. Hvis du vil vite mer om selve leiligheten, må du gjerne spørre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ferieplaner
Malaga har mye!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv