|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Kjøpe billetter til Hamilton i LondonJeg skal kjøpe billetter til Hamilton i London for datter og venninnen hennes, og når jeg googler kommer det opp en drøss forslag til steder man kan kjøpe. Noen som vet hva som legitime/gode sider å kjøpe fra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i LondonJeg så den for noen år siden, og da ser det ut til at jeg kjøpte fra nettsida til teateret: https://www.delfontmackintosh.co.uk/
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i LondonJeg kjøpte til en annen musikal i vinter, gikk inn via teaterets side.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i LondonHar også oftast kjøpt rett frå det teateret eg har skulle på.
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i LondonTakk dere, da har jeg fått kjøpt billetter på hjemmesiden til teateret!
Ikke sant! Jeg er litt misunnelig på at hun skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i LondonHamilton går på Victoria Palace, og den offisielle nettsiden for forestillingen er her: https://hamiltonmusical.com/london/
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i LondonÅh, går den ennå? Den så mannen og jeg sammen da vi var et ganske ferskt par, det er åtte år siden til jul. Fantastisk musikal! Mannen kunne den utenatt, og det ble etterhvert litt irriterende å høre på.
![]() |
![]() |
#10 |
En som trener
|
![]() Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i London
Der jeg kjøpte fra!
Haha, datteren min kan den også utenat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|