Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjøpe billetter til Hamilton i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-25, 16:38   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpe billetter til Hamilton i London

Jeg skal kjøpe billetter til Hamilton i London for datter og venninnen hennes, og når jeg googler kommer det opp en drøss forslag til steder man kan kjøpe. Noen som vet hva som legitime/gode sider å kjøpe fra?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-25, 17:06   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpe billetter til Hamilton i London

Jeg så den for noen år siden, og da ser det ut til at jeg kjøpte fra nettsida til teateret: https://www.delfontmackintosh.co.uk/

Gammel 23-04-25, 17:07   #3
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte til en annen musikal i vinter, gikk inn via teaterets side.

Gammel 23-04-25, 17:14   #4
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Har også oftast kjøpt rett frå det teateret eg har skulle på.

Gammel 23-04-25, 19:46   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Veldig godt valg av musikal, forresten! Den var skikkelig bra.

Gammel 24-04-25, 08:42   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk dere, da har jeg fått kjøpt billetter på hjemmesiden til teateret!

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Veldig godt valg av musikal, forresten! Den var skikkelig bra.

Ikke sant! Jeg er litt misunnelig på at hun skal. Nesten så jeg må få tatt en tur snart jeg også. Har sett den som ligger på Disney+ eller hvor det er, fantastisk musikk!

Gammel 24-04-25, 11:17   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hamilton går på Victoria Palace, og den offisielle nettsiden for forestillingen er her: https://hamiltonmusical.com/london/

Det blir nok stas! Vi så den for et par år siden, og da vi kom ut, var det første vi sa at DEN må vi se igjen.

Gammel 24-04-25, 22:15   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, går den ennå? Den så mannen og jeg sammen da vi var et ganske ferskt par, det er åtte år siden til jul. Fantastisk musikal! Mannen kunne den utenatt, og det ble etterhvert litt irriterende å høre på.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-25, 05:12   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den i 2018, det var utrolig gøy!

Gammel 26-04-25, 11:07   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hamilton går på Victoria Palace, og den offisielle nettsiden for forestillingen er her: https://hamiltonmusical.com/london/

Det blir nok stas! Vi så den for et par år siden, og da vi kom ut, var det første vi sa at DEN må vi se igjen.

Der jeg kjøpte fra!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åh, går den ennå? Den så mannen og jeg sammen da vi var et ganske ferskt par, det er åtte år siden til jul. Fantastisk musikal! Mannen kunne den utenatt, og det ble etterhvert litt irriterende å høre på.

Haha, datteren min kan den også utenat.

Jeg har SÅ lyst til å se den! Klynk. Må komme meg til London snart jeg også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.