|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Det å være venstrehendt ...http://www.lefthandshop.no/product_i...roducts_id=165 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Det å være venstrehendt.....En lommebok er da opp eller ned alt ettersom hvilken vei man holder den.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Det å være venstrehendt.....He-he, jeg er også venstrehendt, men har aldri tenkt over lommebokproblemet.
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Det å være venstrehendt.....Men da kjøper du jo ikke en sånn en. Jeg vet at ting ikke er tilrettelagt for venstrehendte, men man trenger jo ikke gjøre ting vanskeligere enn de er.
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Det å være venstrehendt.....
Nei, jeg kjøper ikke en sånn. Jeg kjøper en annen type. Jeg var nettopp og skulle kjøpe meg ei lommebok og der hadde de ikke slike som jeg kan bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å være venstrehendt.....Næmen er du også venstrehendt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Jeg er også venstrehendt, og har heller aldri tenkt over lommebokproblematikken. Kanskje fordi jeg instinktivt velger en lommebok som passer for meg de få gangene jeg er på lommebokjakt. Men det er jo andre småhinder som dukker opp av og til, sakser har jeg vendt meg til å bruke, det samme med potetskrellere. Sistnevnte har det vært mye styr med inntil jeg fant en sak på IKEA som man kan bruke uansett hvilken hånd man foretrekker.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Jeg er også venstrehendt. Har av og til problemer med potetskrellere, ikke her hjemme(har selvfølgelig en veldig god en for meg), men om jeg skal skrelle poteter andre plasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Kanskje de ble lurt av en høyrehendt til å ta dem inn og så må de prøve å selge dem ut?
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Brødskjæring er intet problem så lenge man har en ordentlig kniv! Med vår Victorinox lager jeg pene skiver.
![]() |
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Jeg re også venstrehendt. Har lært meg til gjennom årene å bruke høyre hånd til div ting bla. på saks
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Flott at du gjør det kjent. Det er masse i den butikken som kan gjøre hverdagen lettere for venstrehendte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Jeg er tvehendt, dvs. at jeg skriver og spiser med skje med venstre, mens alt annet gjør jeg med høyre |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Det å være venstrehendt ...Det er faktisk en smule problematisk eller klønete. Jeg er vel tvehendt, men tror jeg ble det av å MÅTTE lære meg å skrive med høyre og en del andre ting da jeg var liten. Min far og bestefar hadde en gammeldags politikk på at venstrehendte måtte lære seg å bli høyrehendte…
![]() |
|
|