|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Den store valpetrådenVi mangler et underforum for oss med 4-beine babyer.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Den store valpetrådenJeg har jo egentlig heller ikke noe her å gjøre, siden min blir 14 i september. Men vi mistet vår andre hund i mars, og jeg leker litt med tanken om å få en ny valp i hus. Selv om gamlemor nok skal få være enehund så lenge hun lever.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store valpetrådenSå artig med MAS-valp, Mex! Kanskje hun er fra nabolaget mitt? Det er iallfall en veldig dyktig oppdretter av MAS ikke så langt fra meg. Veldig fin rase! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Den store valpetråden
Jeg synes dere som har voksne hunder absolutt har noe i tråden å gjøre. Erfaringer, tips og triks tas i mot med stor takk. Fint å høre hva man IKKE bør gjøre også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidsklemma
|
Å, heng gjerne! Gode erfaringer med do's and don'ts er kjekt å få!
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
Hun er fra et kull på Lillehammer, men faren kommer fra oppdretter nær deg.
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Den store valpetrådenNoen bilder av frøkna, Akira heter hun;
Storebror des 2006 Lillebror nov 2010 "Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet" ![]() Sist redigert av Mex : 18-06-25 kl 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidsklemma
|
Jeg bruker et bildedelingsnettsted, flickr.com. Legger ut bildene her, og så deler jeg vha BBCode
![]() |
#10 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store valpetrådenVi har valp! Han blir 8 måneder i morgen.
![]() |
#11 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den store valpetrådenokei, bildet ble litt stort, jeg fikser det etterpå.
![]() |
#12 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Den store valpetrådenJeg henger her for å plukke opp tips i forkant. Vi har blitt enige om at vi kan få oss hund, men ønsker i utgangspunktet å adoptere en som er forbi valpestadiet og relativt ferdig oppdratt.
![]() |
#13 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Her vil barna gjerne ha hund, men vi (les mannen og jeg) orker ikke valp. Aller helst vil vi ha dachs, ikke strihåret.
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Den store valpetrådenFor noen vakre hunder!
![]() |
#16 |
Tidsklemma
|
Så nydelig!
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Et veldig godt tips. Skulle ønske mannen min hadde syntes det samme.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Den store valpetrådenVår lærte seg å ikke gå inn i soverommene (pga allergi) og ikke i spisestuen (som er en del av stuen, men med tydelige grenser) når han var valp. Jeg vet ikke hva han tror skjer om han går inn der, men roper vi på ham når han står i ene døren i spisestuen og vi i den andre åpningen så løper han rundt og ikke rett over rommet. Det gulvet er angivelig giftig eller noe slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Den store valpetrådenÅh, for en koselig tråd! Jeg sniker litt, selv om min pelsdott er åtte år. Jeg drømmer stadig om valp, selv om det ikke kan gjennomføres. Da lever jeg via dere.
![]() |
#20 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Den store valpetrådenHunden vår lærte veldig raskt farelyden app-app-app. Den brukte vi både til å lære ham å gå ut av kjøkkenet og til å la være å snuse på eller potensielt ta ting oppå bord.
![]() |
|
|