Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tights

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 14:44   #1
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Tights

Lurer litt på hva dere tenker om korte skjørt og tights ?
Ser det er veldig mange som går i det, men jeg trodde liksom det var en "greie" for "unge".
Men ser damer på min alder og eldre bruker det, men er litt usikker på hva jeg egentlig synest .

Gammel 26-08-07, 15:10   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tights

Jeg syntes det er fint om skjørtet er ganske kort (over knærne) og thightsen er lang. Ser mange bruker det uansett, antagelig fordi det er praktisk pga "lårgnisseproblematikken" ( ). Syntes ikke alle varianter er like fine..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 15:18   #3
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var 18 år i 1984, og har gått i disse klærne som nå er tilbake.
Kult dengang, men ikke nå. Ikke for meg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 15:33   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns tights med kort jeansskjørt over er kult. Jeg bruker det ikke på jobb, selv om det kanskje ikke hadde blitt hevede øyenbryn på en møtefridag. Jeg bruker det helst når jeg skal på kafe eller konsert og har lyst å være litt rocka

Gammel 26-08-07, 15:34   #5
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

J eller konsert og har lyst å være litt rocka

I 1984-85 var det sossete, og langt fra rocka.

Gammel 26-08-07, 15:37   #6
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

I 1984-85 var det sossete, og langt fra rocka.

I 84-85 brukte jeg ikke slikt. Da var det mer neon farger eller pastell råsa

Gammel 26-08-07, 21:08   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var ikkje det et bilde av MokkMokk her i dette? Eg syns ho var snasen. Eg har for kvapsete lår, men på smekrare lår enn mine syns eg det kan vere stilig.

Gammel 26-08-07, 21:16   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er absolutt ikke meg, på ingen måte. Om folk kler det, kommer veldig an på hvilken stil de har, synes jeg.

Jeg har for øvrig også gått tights før, både på 80-tallet og tidlig på 90-tallet. Da kunne jeg også slå til med tights uten skjørt over. Dette var i min grønne ungdom, da jeg var tynn som en strek. Nå har jeg innsett at min lett pæreformede figur ikke kler noen som helst form for tights.

Gammel 28-08-07, 16:27   #9
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

I 84-85 brukte jeg ikke slikt. Da var det mer neon farger eller pastell råsa

Jeg gikk også i tights uten noe over. Bare et svært belte og en lækker topp i lilla, eller noe pastellgreier.
Plastøredobber og diverse.

Og en flaske clynol i uka...

Gammel 28-08-07, 16:43   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk også i tights med bare lang genser til. Men det var på den tiden jeg veide en fjorten-femten kilo.

Tights under kort dongeriskjørt er ikke min stil. Jeg har prøvd meg med tights under korte kjoler et par ganger (mest for å ikke fryse), men det funker liksom ikke helt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:12   #11
Nisilla
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2007
Nisilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tja.. Har brukt det et par ganger, men kom egentlig frem til at det ikke er helt meg.

Nisilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.