|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Prissetting på å booke ett kontra to hotellromJeg skal bestille en natt på hotell for datter og meg. Vingler litt mellom ett eller to rom, da jeg sover fryktelig dårlig sammen med andre, og ikke kan utstå dobbeltdyne. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ad astra
|
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellromMin erfaring er at enerom ofte er dyrere, antagelig fordi de enten har færre av slike, eller fordi det er mindre å tjene på å selge rom med plass for to til bare en person? Da er de plutselig fri for rom med lavere totalt personbelegg?
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellromRommene er de samme - en får ikke valgt enmannsrom. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellromKan du ikke bare gjøre to separate bookinger?
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellromDet er noen plasser en kan bestille dobbelt rom men det er to enkle senger. Da slipper du unna dobbeltdyne |
|
|
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellromDet er vel logisk at to rom koster dobbelt så mye som ett rom? At det koster litt mer for to personer i et dobbeltrom enn én, handler nok om frokost og klesvask.
|
|
|
#8 |
|
geskjeftig
|
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellromAh, nå så jeg at det samme rommet kostet 4000. Da gir det mening at det er en feil.
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Prissetting på å booke ett kontra to hotellrom
Dobbeltdyna kan man unngå, har bare opplevd én gang å få det, og da ba vi om to separate dyner. Var ingen problem å få det. Jeg og datter vil heller ikke sove under samme dyne. |
|
|
|
![]() |
|
|