![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Spansk bordsangJeg kan godt flytte denne til skravleforumet dersom den ikke passer inn her.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 12-10-06 kl 09:18. Årsak: endret "que darme" til "quedarme" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spansk bordsangDet er helt korrekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spansk bordsangJeg fikk en prikk fra noen som lurte på om jeg kunne melodien - dere kan jo høre Lillegutt synge den selv.
![]() |
#5 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Spansk bordsangHan var jo utrolig flink med spanskuttalen sin.
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spansk bordsangOi, dette var imponerende! Både uttale og melodi er jo veldig tydelig! Jeg hadde tenkt å spørre om melodien, siden min kjære bare kan en eneste barnesang på spansk (nemlig "Los pollitos", som må være Latin-Amerikas svar på Bæ bæ lille lam). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spansk bordsangHvorfor går han på spansk/norsk barnehage? Jeg vil også ha gutten min der!!! Flytter til oslo, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spansk bordsang
Det var tilfeldig at han fikk plass i en spansk/norsk barnehage like ved oss da han var ett år. Han trivdes godt der, og vi likte ideen om å la ham utsettes for flere språk tidlig, så da han måtte gå over til storbarnsbarnehage i fjor sommer, lot vi ham fortsette innenfor samme system. Så han har vært i norsk/spansk barnehage i over to og et halvt år.
![]() |
#10 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spansk bordsangSøt og flink!
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Spansk bordsangLos pollitos er jo søt, da. Jeg har en cd med en haug spanske barnesanger OG tekstene til de fleste, fikk fra barnehagen i Spania da vi flyttet derfra. Jeg kan prøve å brenne hvis det er interesse, men kvaliteten er litt så som så. Tror det er kopiert fra LP-plate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Spansk bordsangHan var jo kjempe flink. Veldig flink i uttalen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sær og kresen
![]() Sv: Spansk bordsangHelt herlig! Arvet språksansen etter sin mor, antar jeg.
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spansk bordsang
Mulig det. Men han synger renere.
![]() |
#18 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Spansk bordsangSikkert ikke dumt å ha han i tospråklig barnehage.
![]() |
#19 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Spansk bordsangSå flink han er!! Selv leker jeg litt med ideen å la lillegutt begynne på den franske skolen, men på grunn av mange ulike årsaker så er ikke plasseringen helt genial. Men spansk-norsk barnehage er jo også en idé. Fin anledning for meg til å få gjort noe med spansken også. Hmmmmm......
![]() |
|
|