![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Laptop-tips ønskesJeg skal få meg ny bærbar på jobben, og kan få velge selv.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop-tips ønskesJeg ville valgt en HP 15,5". Skal se hva som finnes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: Laptop-tips ønskesJeg ville valgt en Lenovo Thinkpad T60. (nå er jeg ikke helt oppdatert på alle T modellene, men i den serien ihvertfall da) Evt en i R serien hvis budsjettet sprekker... (men da blir den jo tyngre også) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Laptop-tips ønskes
15,4" har jeg på den jeg har hjemme. Det er alt for stort. Jeg har overhodet ikke bruk for noe widescreen, det blir bare tullball med prosjektører.
![]() |
#6 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop-tips ønskesUten tvil Lenovo. Jeg er på min 3. TP nå, og har bare godt å si om de. Jeg bruker maskinene mye og hardt.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Laptop-tips ønskesJeg liker veldig TP, har hatt det tidligere. Pappa er på sin ørtende TP, nekter noe som helst annet, og når det kommer til data så stoler jeg definitivt på ham.
![]() |
#9 |
--
|
![]() Sv: Laptop-tips ønskesSynes disse videoene her viser bra hva en Thinkpad tåler (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) Bare innmari synd at det ikke er hele versjonen og at lyden ikke er med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Laptop-tips ønskesVi har mange Lonovo T60 på jobben. Vi er vel ikkje veldig fornøgde eigentleg, spesielt ikkje med skjermen. Meinar å hugse at skjermen fekk negativ omtale i ein test som var gjort ein eller annan stad? Altså, hovudsakleg er pc'en heilt grei, men skjermen slit vi med. Dei siste modellane til HP har eg dessverre ikkje fått testa ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|