|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Holdbarhet på Menkomel WhippingJeg hadde en stående åpen i kjøleskapet en måneds tid. Jeg var temmelig skeptisk til å bruke den da, men den var ikke blitt dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Holdbarhet på Menkomel WhippingJeg synes Menkomel whipping er fælt, men fra mine glansdager som bartender, som førøvrig falt sammen med Galliano-shotens glansdager, så husker jeg at det bare er å skylle korken skikkelig godt i kokende vann, og så er det bare å kjøre på.
![]() |
#5 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Holdbarhet på Menkomel Whipping
Altså, det er ikke den ferdig-kremen på boks, men DENNE.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Holdbarhet på Menkomel WhippingHar ikke den nærmest uendelig holdbarhet, selv etter åpning? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Holdbarhet på Menkomel WhippingMin mor tåler ikke melk, og når min far lager saus bruker han Menkomel. Tror dne boksen står i kjøleskapet i ukesvis, om ikke månedsvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Holdbarhet på Menkomel WhippingJeg kjøpte en ny pakke nå, for å lage Oreokaker til alle oktoberbursdagsgubbene i familien. Utløpsdatoen var i mars neste år, tror jeg. Men de varer jo selvsagt ikke så lenge åpnet. Det er nesten skummelt at de holder så lenge. Tror jeg får ta en titt på innholdsfortegnelsen. Går det forresten an å fryse whippingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Står på egne ben
Jeg har faktisk ikke tenkt på at den kan brukes til andre ting enn Oreokake jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fornøyd
|
Jeg brukte den i blomkålsuppe i går, det ble riktig godt.
![]() |
|
|