|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Hvilket barnesete i VW Passat?Hvilket bakovevendte barnesete passer best i Passat?
|
|
|
#2 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket barnesete i VW Passat?Sakser litt fra min egen blogg:
Jeg vet dessverre ikke om alle disse setene passer i Passat. Litt dumt at dere ikke har mulighet til å prøve, kan jo hende flere av setene passer mens et passer perfekt.
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvilket barnesete i VW Passat?Jeg anbefaler Duologic, vi har to stk i vår Passat, og er kjempefornøyde! Har du isofix-fester? Da er stolen superenkel å feste, og det er den i grunn med vanlige belter også. Den går opp til 18 kg, men det vil jo være leeeenge til gutten din når det hvis han bare er 14 kg nå, de roer jo ned voksinga veldig nå... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hvilket barnesete i VW Passat?Takk for svar!
|
|
|
#6 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket barnesete i VW Passat?Det står på lista det også, men tok det ikke med fordi jeg hadde tatt med at det er T-godkjent opp til 25 kg bakovervendt i forsetet(men det gjelder kun i Sverige)
|
![]() |
|
|