|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Hvilke blandingsstoff nupper?Glemmer alltid dette jeg. Er jo endel kombinasjoner som er helt håpløse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke blandingsstoff nupper?ull og fleece nupper jo som regel litt uten å være blandingsstoffer. Eller så innbiller jeg meg at bomull nupper minst, mens syntetiske stoffer i kombinasjon med ull ofte har en tendens til å nuppe. Men tenker egentlig ikke så mye over det, har en nuppemaskin som jeg bruker regelmessig og den er forbausende effektiv |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilke blandingsstoff nupper?Adidas sine overtrekksdresser nupper hvertfall.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke blandingsstoff nupper?Det kommer helt an på den som skal ha det på seg, det styres mye av kroppstemperaturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvilke blandingsstoff nupper?Og så må man holde borelåser unna, for da blir det skikkelig nuppete og stygt om en kommer borti eller henger seg fast i en. :deltar:
![]() |
|
|