Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg er på utkikk etter ulldrakt fra Katvig

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-07, 09:59   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Jeg er på utkikk etter ulldrakt fra Katvig

Jeg forelsket meg i denne. Men de hadde den bare i 74, og jeg trenger den i 80. Jeg har leitet i alle internettbutikker jeg kan komme på, men ikke funnet den. Er det noen som har sett den en plass?

Gammel 31-08-07, 10:54   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er på utkikk etter ulldrakt fra Katvig

Næmmen, er du på Katvig jakt igjen?

Mitt eneste forslag er å holde utkikk på www.trendsales.dk

Søk på "Katvig strik heldragt"

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 10:57   #3
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Hvor fant du den i 74? Jeg leter nemmlig etter 74

Sist redigert av Ylvania : 31-08-07 kl 10:57. Årsak: Leif
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:49   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Næmmen, er du på Katvig jakt igjen?

Mitt eneste forslag er å holde utkikk på www.trendsales.dk

Søk på "Katvig strik heldragt"

Jah, også liker jeg visst best det som holder på å gå av mote ser det ut som.

Opprinnelig lagt inn av Ylvania, her.

Hvor fant du den i 74? Jeg leter nemmlig etter 74

Her.

Gammel 31-08-07, 12:59   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hmm..
Jeg gikk inn der nå og da hadde de den i str 80...

Gammel 31-08-07, 13:00   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Eller, nei det hade de ikke.
De luuurte meg!

(ikke at jeg skulle ha den da)

Gammel 31-08-07, 13:07   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en butikk her som fører det, jeg kan stikke innom der før jeg drar på jobb og se.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:08   #8
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Den var visst i str 74 ja, så da var du ikke mye hjulpen likevel..

(kikka ikke nok på str da jeg la inn linken første gang)

Sist redigert av Noba : 31-08-07 kl 13:40.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:39   #9
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Her.

Men Desembermamma, de har da den drakten i str 80 på den butikken du linker til... Men du, er gutten din liten i str? Blir ikke han 1 år i januar? Jeg har lest at man bør kjøpe en str større enn normalt når man handler katvig. Funderer og på en sånn type ull heldress til nobalille til vinteren, men jeg tenkte kjøpe minst str 80 til han jeg og han er jo født i mars. Han kan godt ha 74 både i bukser og bodyer nå og i pysj passer 74 helt perfekt nå *skikkelig klump*

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:45   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Men Desembermamma, de har da den drakten i str 80 på den butikken du linker til... Men du, er gutten din liten i str? Blir ikke han 1 år i januar? Jeg har lest at man bør kjøpe en str større enn normalt når man handler katvig. Funderer og på en sånn type ull heldress til nobalille til vinteren, men jeg tenkte kjøpe minst str 80 til han jeg og han er jo født i mars. Han kan godt ha 74 både i bukser og bodyer nå og i pysj passer 74 helt perfekt nå *skikkelig klump*

Neida, når man trykker på bestill, så kommer det opp at de er tom. (Jeg hadde jo funnet sokker til og alt. :dobbelt : )

Nei, han er vel ikke liten, og han bruker jo 74. Blir ikke 86 litt vel stort da? (Men det hadde de jo heller ikke.)

Jeg ser bare sommer-strikk fra dem med bommul og lin. Men jeg vil ha med ull. Jeg vil, jeg vil.

Gammel 31-08-07, 15:11   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:drar på skattejakt:

Har du vært i alle nettbutikkene under "Forhandlere" på www.katvig.dk?

Vel, nå har jeg vært det, ihvertfall de nederste. (Ikke australia)
Kanskje bruktmarkedet? Den er vel fra fjorårets vinterkolleksjon, ikke akkurat det letteste å få tak i?

Akk ja. Jeg har mang en gang forelsket meg i klær lenge etter at de kom på markedet. Det beste er å ligge i forkant. Snart kommer jo alle de nye høstkolleksjonene, og det er sikkert mye fint der og ..

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 31-08-07 kl 15:37.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 22:59   #12
mimmo
Passiv

Standard

...................

Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 23:07   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med en mail til Katvig Head Quarters? Kanskje de har noen "gamle rester" liggende ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 23:24   #14
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Neida, når man trykker på bestill, så kommer det opp at de er tom. (Jeg hadde jo funnet sokker til og alt. :dobbelt : )

Nei, han er vel ikke liten, og han bruker jo 74. Blir ikke 86 litt vel stort da? (Men det hadde de jo heller ikke.)

Jeg ser bare sommer-strikk fra dem med bommul og lin. Men jeg vil ha med ull. Jeg vil, jeg vil.

Jeg tror den ulldressen er ganske stor i størrelsen. Har den i todelt sett som ble kjøpt i fjor, men måtte spares til i år.

Gammel 31-08-07, 23:29   #15
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Glem prikken jeg sendte DM, det var feil farge...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 00:13   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Glem prikken jeg sendte DM, det var feil farge...

Jeg var inne på den lenken, og den var jo forsåvidt fin, men er den ull da? Hva betyr: Matriale: 85%Soja? (Dansk side.)

Gammel 01-09-07, 00:55   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var inne på den lenken, og den var jo forsåvidt fin, men er den ull da? Hva betyr: Matriale: 85%Soja? (Dansk side.)

Dersom det ståt soja er det sojamateriale og ikke ull. Katvig har lansert både soja og bambusklær nå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 00:58   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er klær i soja (eller soya) for barn som ikke tåler soya? Det kommer vel fra samme plante?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 01:08   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hvordan er klær i soja (eller soya) for barn som ikke tåler soya? Det kommer vel fra samme plante?

Jeg har lest at man bør være forsiktig med sojaklær dersom man har kontaktallergiske reaksjoner på soya. Soyaklær lages av restene av soyabønnene som brukes i mat/oljeproduksjon.

Fordi det produseres av rester er det et veldig miljøvennlig materiale..

Selv er jeg soyaskeptiker på mange vis.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 23:33   #20
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hvis noen finner denne drakten i 68 eller 74 må dere sende meg en pm for den var bare nyyydelig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.