|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg fikk nylig diagnosen ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommelse)Jeg ble nylig diagnostiert med ANK ( aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommelse) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeNå ble jeg et øyeblikk bekymret jeg altså! |
![]() |
![]() |
#4 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeHerlig.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeFørste tanken som slo meg var: stakkars deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommehehe jeg kjente meg ganske godt igjen i en del av tingene..men har ikke fått diagnosen enda..hahahaha!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeHehe.. sånn er jeg og noen ganger. Så mange jern i ilden at jeg ikke får gjort annet enn å virre rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeNå ble jeg skikkelig skremt. Jeg hadde nemlig en bestemor som holdt på sånn; helt på ordentlig. Og så tenkte jeg ......... dette var jaggu altfor tidlig for en på min alder.
![]() |
![]() |
#13 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukomme
Hehe off.. da er vi i samme sko.. farmor holdt også på sånn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
#15 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeOgså kalt ammetåke.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeHehe, den diagnosen har jeg også |
![]() |
![]() |
#19 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommehahaha ja det var det... det lurer i grunnen jeg også på.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ble nylig diagnostiert med ANK (aldersbetinget nedsettelse av korttidshukommeHi, hi, dette hørtes dessverre altfor kjent ut ...
![]() |
|
|