Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sutre, sutre

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 22:38   #1
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sutre, sutre

Jeg blir så irritert. Jeg har (eller, hadde) to fine, knelange kjoler, som jeg ofte brukte utenpå skjørt eller bukser, og så en tunika utenpå der igjen, eller en lett jakke.

Jeg glemte de hjemme i Narvik i sommer.

Og hva har min mor gjort? Joda, kjerringen har kastet de! Fordi "de hadde flekker". Flekker? På en svart kjole? Ja, greit, den var utvasket, men dog... Den grønne kan jeg gå med på hadde flekker som ikke forsvinner i vask, men herregud, de vises jo ikke i offentlighet, kjolene har korte ermer, så jeg har selvsagt alltid noe utenpå.

Ikke det at de kostet så mye, de var tross alt kjøpt på salg, men... de var bare to år gamle...

Åååh jeg ble så irritert! Flekker my ass.

Gammel 04-09-07, 23:25   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sutre, sutre

Utrolig kjipt når man mister plagg som man er veldig glad i.. trenger ikke nødvendigvis være dyre klær, men de passer så bra og de selges gjerne ikke lenger. Jeg er ekspert i å få flekker på gensere som aldri går vekk, a la sprittusj osv...

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 23:28   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så kjedelig!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 23:59   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Æsj, så kjedelig, da!

Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:42   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kjedelig å miste noe man er glad i, men hadde jeg vært moren din, så hadde nok jeg også kastet klær med flekker som ikke går vekk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 19:44   #6
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda, det hadde jeg og gjort. Om flekkene vistes. Det gjør de jo ikke i mitt tilfelle, fordi jeg har jo alltid noe utenpå, når jeg er ute i "offentlighet".

Gammel 06-09-07, 20:50   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så ergelig, Nabbe!

Gammel 06-09-07, 21:05   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Min mamma har vanskelig for å kaste noe som helst, men hun hadde i alle fall spurt før hun hadde kastet noe som var mitt!

Synd med kjolene Nabbe. Er det en trøst om jeg sier at du nå har god grunn til å kjøpe deg en ny kjole eller to?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:34   #9
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Min mamma har vanskelig for å kaste noe som helst, men hun hadde i alle fall spurt før hun hadde kastet noe som var mitt!

Synd med kjolene Nabbe. Er det en trøst om jeg sier at du nå har god grunn til å kjøpe deg en ny kjole eller to?

Løp og kjøp!!

Sist redigert av 5barnsmor : 06-09-07 kl 22:35. Årsak: glemte noe
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 22:36   #10
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Jupp. Det skal jeg faktisk gjøre.

Mamma ble litt lei seg også da, og tilbudte å sende penger. Men de kosta vel rundt femti-lappen eller noe, så det går greit.

Jeg skal kikke litt rundt etter noe nytt hehe.

Gammel 06-09-07, 22:54   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Så irriterende! Heldgvis vet jeg at mamma aldri hadde turt å gjøre noe slikt.

Gammel 07-09-07, 08:02   #12
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Så kjedelig. Hun kunne jo spurt ja, men da har du en gylden anledning til å kjøpe deg noe nytt

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.