Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kikki må bort!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 00:29   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Kikki må bort!

Jeg er lei av min gode rødvinsdrikkende venn Kikki, men hvem skal erstatte henne?

Alle disse problemerne som dukker opp i natten. :drama:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:29   #2
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kikki må bort!

Pokker, har vi ikke drama smiley her eller?

Gammel 09-09-07, 00:31   #3
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:33   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Der var hun ja.

Gammel 09-09-07, 00:33   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Erstatt henne med alltid smilende Runar, exen til Carola. Han kan jo kalles svork ihvertfall.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:37   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Erstatt henne med alltid smilende Runar, exen til Carola. Han kan jo kalles svork ihvertfall.

Glimrende idè.

:gone googling:

Gammel 09-09-07, 01:10   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*går og legger meg*

Gammel 09-09-07, 01:22   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Jeg klarte på et eller anna mirakuløst sett og slette hele PS så jeg får ikke forminsket Runar.

Gammel 09-09-07, 01:24   #9
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg klarte på et eller anna mirakuløst sett og slette hele PS så jeg får ikke forminsket Runar.

Gammel 09-09-07, 01:26   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Googlet på svorsk. Hvis du ikke absolutt må ha en person, hva med det merkelige flagget som visstnok skal kommer fra www.kulturnett.no:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg svorsk.jpg (1,5 KB, 155 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 08:46   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Bettan da? Hun drikker vel ikke så innmari mye?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 09:28   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Runar og en liten venn....

Ellers kan du jo bytte image og bli supersterk...

(om du lagrer det lille bildet du finner på google, så trenger du ikke å forminske det mer *lat* )

Gammel 09-09-07, 09:54   #13
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei vær så snill - ikke ta Runar! Jeg kjenner jeg blir redd og nervøs over å risikere å treffe på ham i enhver diskusjon... (og vil noen egentlig ta deg seriøst med en slik avartar??)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:31   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Nei vær så snill - ikke ta Runar! Jeg kjenner jeg blir redd og nervøs over å risikere å treffe på ham i enhver diskusjon... (og vil noen egentlig ta deg seriøst med en slik avartar??)

Ja, Runar er ekkel Det rare er jo at jeg syntes han var SÅ kjekk da Carola giftet seg med han. (ok, jeg var sikkert tolv eller noe, men læll)

Gammel 09-09-07, 10:40   #15
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Er ikke pastor Knutby svorsk? (og ekkel, når jeg tenker meg om et sekund)

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:44   #16
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, Runar er ekkel Det rare er jo at jeg syntes han var SÅ kjekk da Carola giftet seg med han. (ok, jeg var sikkert tolv eller noe, men læll)

Jo men den typen utseende tar seg bedre ut på en 25 åring, enn på en 40 åring.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:44   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Er ikke pastor Knutby svorsk? (og ekkel, når jeg tenker meg om et sekund)

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:46   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte tenke meg om noen runder før jeg tok essensen i denne diskusjonen. Det er altså avatarer, ikke venninner vi snakker om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:47   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Good one, alfa.

Gammel 09-09-07, 10:53   #20
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Pippi it is!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.