|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Nord-KoreaBekymret, noen? Når de nå har uttalt at de vil sende atomstridshoder (?) mot USA om USA ikke endrer sine holdninger ovenfor NK, er det sannsynlig for at vi får enda en krig med USA i spissen?
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 11-10-06 kl 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Nord KoreaEr det noe i Nord Korea USA vil ha da?
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nord KoreaDet er vel heller det de IKKE vil ha. Som atomvåpen og diktatur.
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Nord KoreaFor min del så virker det som USA driter lang masj i om det er en dikaturstat eller ikke. Flere land som er det, uten de griper inn.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Nord KoreaJeg syns det måtte vært langt mer legitimt å ta NK enn Irak. For det første så MÅ det jo være lettere, både militært og ikke minst etterpå. De har jo slett ikke de tikkende bombene at religionskonflikter som Irak hadde. Bare en sultende og desperat befolkning som riktig nok er hjernevasket, men som antagelig vil bli relativt kjapt omvendt om noen gir dem noe å spise...
![]() |
|
|