|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Krympe stretchjeansHar fått meg et par jean som er strech, men buksa er et nummer for stor. Butikken hadde ikke mindre så bytte er ikke noe alterantiv. Buksa var så fin at jeg gjerne vil bruke den, men slik den er nå er den jo ikke spesielt fin på meg. Hvordan kan jeg krympe den uten å ødeligge den? Hjelper det med en tur i tørketrommlen eller ødelegger jeg strechen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Krympe strechjeansJeg har hørt at tørketrommelen bare ødelegger stretchen. Men litt for høy temperatur på vaskingen? Eller har det samme effekt?
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krympe strechjeansSkal ikke påstå at tørketrommel ikke ødelegger stretchen, men jeg har tørket mine dongeribukser med stretch i tørketrommel og det har gått bra med dem. Men det trenger ikke være slik med alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Krympe stretchjeansJeg har også hørt at stretcheffekten blir ødelagt i trommlen og resultatet blir at den blir enda større etter noen timers bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|