Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det har skjedd noe rart med meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 15:58   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har skjedd noe rart med meg

Jeg tror jeg har fått et virus. Et hjemmekjærvirus. Et være-trygg-og-varm-og-god-virus. Et virus som dreper all eventyrlyst. Har du hørt om noe slikt? Jeg har akkurat sagt nei til å bli med fire dager til New York. Jeg har heller lyst til å bruke pengene på å lage leilighet i kjelleren. Jeg tar meg også i å drømme om å sette inn en peis i stuen, for det ser så koselig ut å drikke vin foran en slik. Jeg synes plutselig ikke det er viktig å få større bolig, og ønsker ikke å flytte. (Vi har fulgt med i boligmarkedet i ett år nå, og lett etter noe passende.) Jeg har begynt å glede meg til å skulle få flere barn, slik at det blir mer liv i heimen (). Jeg kjenner meg ikke igjen.

Jeg følte på meg at noe var galt allerede for et par uker siden. Jeg tok meg i å tenke at jeg kanskje skulle bake kaker til jul. Pepperkaker. Og det har bare blitt verre og verre. I dag tok det altså helt av, hvor jeg takket nei til denne turen. Normalt ville jeg kunnet selge arvesmykker for å kunne bli med, om det var økonomien som stoppet meg. Men nei, ikke i dag. Hva er det her da? Er det alderdommen? Eller er det kun et virus, som er forbigående?

Jeg skjønner ingenting. Min mann er skrekkslagen, og lurer på om det er redebyggerinstinktet som har slått meg ut, og at jeg er gravid. Men det er jeg altså ikke, jeg ligger strekk ut med menssmerter.

Hva skjer'a? Er det noen andre som har hatt det slik, og som har blitt friske igjen? Dette er jo ikke meg. Det neste er vel at jeg begynner å lage blomsterbed i hagen, eller (skrekk o gru) vasker inni kjøkkenskapene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:02   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det har skjedd noe rart med meg

Bare du ikke smitter meg, er det helt sikkert greit og fint. (Å bake pepperkaker til jul er ikke så ille, da. Det har gått bra med meg.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:04   #3
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Det blir verre

Snart tenker du på at julepresangene må i hus, du begynner å strikke lappeteppe og broderer små julenisser.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:05   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:07   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

(...) du begynner å strikke lappeteppe og broderer små julenisser.

La oss si det slik at det er visse fysiske hindre som umuliggjør en slik atferd.

Gammel 09-09-07, 16:07   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er bare litt psyk. Det går over. :erfart:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:14   #7
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Så koselig virus da!

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:22   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta et par paracet så går det sikkert over.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:25   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Vel, det høres ikke fremmed ut nei. Jeg har nok fått dette viruset for mange år siden og har hørt at jeg ikke blir kvitt det før guttungen fyller 16 år. Da skal det vistnok forlate kroppen min helt av seg selv. :håper:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 16:30   #10
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nyt det!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:19   #11
Left
Passiv

Standard

Jeg har også dette viruset, og det er faen selv i forkledning. Man går her og stryker klær, lager fårikål og tørker snørr. Og sånn gikk nu dagan.

Hehehe neida, jeg overdrammmmatissserer en smule. Jeg er innmari husmoraktig, men ikke på bunnen. Det går nok over skal du se - så lenge du synes det ikke er deg, så går det seg til

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:26   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ikke fremmed ut det der. Jeg lever godt med det jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:19   #13
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det høres veldig kjent ut. Hilsen hun som nå strikker ulltøy til den håpefulle "fordi det blir kaldt til vinteren", takker nei til shoppingtur til Beijing (uten kostnad) og alt i alt gleder seg over å være hjemme.

Men - det kan hende at du til neste år hyler med til denne:

I fjor så ville jeg bare være hjemme
Jeg måtte faktisk finne litt fred
Jeg husker om våren, sto opp tidlig hver morgen
Og dekket på til min familie

Men nå har jeg plutselig fått et ønske
Om at noe mer skal skje
Enn det å høre min stemme
Spør du noen der hjemme
Om de skal ha kaffe eller te

For nå vil jeg skåle med pikene
Som jeg kunne ha møtt
Jeg vil skåle med de høye vikene
For at livet er like sprøtt

Jeg vil ut, jeg må ut
Jeg skal ut og drikke meg full
Jeg vil være slem, jeg vil bort fra mitt hjem
For å gjøre en mengde tull

I fjor så ville jeg bare være hjemme
Jeg måtte faktisk slappe litt av
Jeg leste i en bok, ryddet opp i litt rot
Og mente at det gjorde meg glad

Men nå hendte altså noe med meg
Da jeg tok en liten øl igår
Nede i byen et sted, på en utekafé
Forsto jeg at nå er det atter vår

Gammel 09-09-07, 18:20   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Skremmende

Gammel 09-09-07, 18:38   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-09-07, 18:54   #16
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

God bedring!

Gammel 09-09-07, 19:49   #17
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Du begynner å bli voksen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:55   #18
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det høres ikke fremmed ut det der. Jeg lever godt med det jeg.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:30   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jaså, er ikke dette udelt negativt? Skal jeg sette meg ned i godstolen, la de myke følelsene slippe helt til og bli ... kone? Nehei, dette tror jeg ikke noe på. Det er nok bare høsten som har gjort meg surrete. Jeg skal lage fårikål i morgen, sånn for å leke med, men jeg tipper det går over snart. :skråsikker: :selvtilfreds: :helt overbevist: :tviler ikke: :har kontroll:

Observatøren, hvem stammer teksten fra?

Gammel 09-09-07, 20:31   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Observatøren, hvem stammer teksten fra?

De Lillos.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.