|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Det har skjedd noe rart med megJeg tror jeg har fått et virus. Et hjemmekjærvirus. Et være-trygg-og-varm-og-god-virus. Et virus som dreper all eventyrlyst. Har du hørt om noe slikt? Jeg har akkurat sagt nei til å bli med fire dager til New York. Jeg har heller lyst til å bruke pengene på å lage leilighet i kjelleren. Jeg tar meg også i å drømme om å sette inn en peis i stuen, for det ser så koselig ut å drikke vin foran en slik. Jeg synes plutselig ikke det er viktig å få større bolig, og ønsker ikke å flytte. (Vi har fulgt med i boligmarkedet i ett år nå, og lett etter noe passende.) Jeg har begynt å glede meg til å skulle få flere barn, slik at det blir mer liv i heimen ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megBare du ikke smitter meg, er det helt sikkert greit og fint. (Å bake pepperkaker til jul er ikke så ille, da. Det har gått bra med meg.)
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med meg
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megSå koselig virus da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med meg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megJeg har også dette viruset, og det er faen selv i forkledning. Man går her og stryker klær, lager fårikål og tørker snørr. Og sånn gikk nu dagan. |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megDet høres ikke fremmed ut det der. Jeg lever godt med det jeg.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megDet høres veldig kjent ut. Hilsen hun som nå strikker ulltøy til den håpefulle "fordi det blir kaldt til vinteren", takker nei til shoppingtur til Beijing (uten kostnad) og alt i alt gleder seg over å være hjemme.
![]() |
#17 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megDu begynner å bli voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Det har skjedd noe rart med megJaså, er ikke dette udelt negativt? Skal jeg sette meg ned i godstolen, la de myke følelsene slippe helt til og bli ... kone? Nehei, dette tror jeg ikke noe på. Det er nok bare høsten som har gjort meg surrete. Jeg skal lage fårikål i morgen, sånn for å leke med, men jeg tipper det går over snart. :skråsikker: :selvtilfreds: :helt overbevist: :tviler ikke: :har kontroll: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|