Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det desidert motbydeligste du vet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 17:25   #1
Left
Passiv

Standard

Hva er det desidert motbydeligste du vet?

Da tenker jeg på f.eks kroppsvæsker, mat, lukt osv i "ekkelt" kategorien.

Jeg synes spy er utrolig motbydelig, med unntak av mine barns - det takler jeg forbausende bra. Men når andre kaster opp, får jeg bare lyst til å kaste opp selv.

Hva er det verste du vet?

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:26   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det desidert motbydeligste du vet?

Brune snegler. Og tilfeller hvor man finner dyr i maten. Ikke hester og kuer og sånn, men insekter og annet dritt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:26   #3
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:29   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppkast, slim og lukten av liggesår.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:31   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Oppkast.

Eg får regelrette angstreaksjonar av oppkast.

Eg får som regel angioødem i mage/tarm-systemet ved oppkast, og dei smertene og plagene virkar det som kroppen hugsar fryktelig godt. Derfor taklar eg ikkje verken bilsjuke, omgangssjuke, fyllesjuke etc.

Eg jobbar med saken, men inntil vidare vil eg ha resepekt for denne fobien på lik linje med andre fobiar som andre strir med

Gammel 09-09-07, 17:43   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke oppkast er så ille, verre det folk sitter og hoster og harker på for så å spytte det ut. Ugh!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 17:53   #7
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sår som gjerne er infisert, lukter død og væsker masse....

Gammel 09-09-07, 17:54   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Brukte plaster på offentlige badeplasser, og om en svømmer i basseng og får andres hår på hendene... grøssers!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:13   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katte/hundebæsj under sko, vognhjul osv. er ille. Jeg er så absolutt for forbud mot dyrehold i tettbygde strøk, med mindre dyrene alltid er innendørs. Egentlig er jeg mot burdyr også.

Gammel 09-09-07, 18:49   #10
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lukten av melk som har gått ut på dato. :grøss: (Får tårer i øynene og brekningsfølelse bare jeg tenker på det)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:51   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Blod.
Jeg blir kvalm og svimmel, og har ved etpar anledninger svimt av ved synet av det.
Det er såpass ekstremt at jeg ikke kan forberede juleribbe engang, sist jeg prøvde ble jeg stående å klamre meg fast i kjøkkenbenken mens jeg pep etter assistanse fra mannen, fordi ribba hadde ligget i kjøleskapet og "rent av seg" og folien var full av blod.

Gammel 09-09-07, 18:52   #12
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Andre sine ungers bæsjebleier, da brekker jeg meg. Mens min egens bæsjebleier lukter blomster

Gammel 09-09-07, 18:56   #13
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skadedyr i mindre format enn mus. Insekter som ikke er skadedyr takler jeg helt fint.

Parasitter. Tanken på å finne barneorm gjør meg regelrett svimmel. Mine kollegaer med eldre barn har ved 2 - to - anledninger prestert å snakke om det ved lunsjbordet. Da ble jeg svimmel, dårlig og plutselig ikke sulten lenger.

Gammel 09-09-07, 19:17   #14
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Oppkast!

Og sånne bittesmå hvite larver som spiser på råtne ting som kjøtt ol.

ÆSJ!

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:19   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glemte å nevne lus. :grøss:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:47   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Skadedyr i mindre format enn mus. Insekter som ikke er skadedyr takler jeg helt fint.

Parasitter. Tanken på å finne barneorm gjør meg regelrett svimmel. Mine kollegaer med eldre barn har ved 2 - to - anledninger prestert å snakke om det ved lunsjbordet. Da ble jeg svimmel, dårlig og plutselig ikke sulten lenger.

Samme her. Det er nok det aller kvalmeste jeg vet om å tenke på.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:57   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Som nevnt i en annen tråd idag - slim. Sånt tjukt, seigt og gjerne grønt slim, som eieren bruker betydelig med krefter for å harke opp og spytte ut. Jeg kjenner kvalmen boble bare ved tanken.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:34   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje døde, råtne rotter tar prisen. Vi har dumpet borti noen sånne opp gjennom åra - én gang i brønnen til mannens bestemor. (Ja, vi dusjet og pusset tennene før vi innså at det var noe rart med vannet.)

Gammel 09-09-07, 20:34   #19
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Og sånne bittesmå hvite larver som spiser på råtne ting som kjøtt ol.

ÆSJ!

Urrrrk! Sånne som man gjerne finner i bunnen av ikke helt nyspylt søppeldunk når den er tømt en varm sommerdag. Og man skjønner vitsen med å pakke søpla godt inn. Isj. Ja, det er veldig ekkelt!

Ja, også veldig gamle ting man noen ganger finner helt overraskende i kjøleskapet, av typen overvintret-kokt-brokkoli-stengt-inne-i-tett-plastboks. :spy:

Sist redigert av Sokk : 09-09-07 kl 20:40.
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:37   #20
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror kanskje døde, råtne rotter tar prisen. Vi har dumpet borti noen sånne opp gjennom åra - én gang i brønnen til mannens bestemor. (Ja, vi dusjet og pusset tennene før vi innså at det var noe rart med vannet.)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.