|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Menn synes kona sløser (VG)http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=162346 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser.(VG)Jeg synes ikke jeg sløser for mye, i alle fall.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Jeg sløser ikke, men det er også helt klart at det er jeg som er kostnadsdriveren i familien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Jeg syns av og til jeg sløser. Mannen min syns ikke jeg sløser.
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Jeg sløser ikke og kommer nok aldri nok aldri til å gjøre det.
![]() |
![]() |
#9 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Jeg vet samboeren min synes jeg bruker for mye penger på bøker. Men om han ville kalle det sløsing, det tror jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I farta!!
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Eg sløsar ikkje med peng. Uansett har med både felles peng og egne peng så kva eg brukar mine på bryr ikkje mannen seg med. Men går sjeldan på shopping så brukar ikkje så veldig med peng.
![]() |
#11 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Vi sløser nok litt begge to innimellom, men heldigvis aldri så mye at vi krangler eller er sure på hverandre på grunn av det |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Jeg vet selv at jeg sløser! Han har ikke sagt noe han da foreløpig.
![]() |
#14 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Han bryr seg lite om hva ejg brker, så lenge det ikke går utover noe annet. Men han har vel hintet litt hardt i perioder...
![]() |
#15 |
-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Mannen sløser og jeg sløser, og foreløpig er det ingen av oss som klager
![]() |
#18 |
intro
|
![]() |
![]() |
#19 |
<*(((<
|
Hehe, du bare måtte bestille noe shiny i en nettbutikk, og glemte å fullføre setningen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Menn synes kona sløser (VG)Her sløser ingen meg penger. Men jeg har en mannlig bekjent som kjøper alt mulig på salg, bare fordi at det er på salg. Det er nemlig å spare! Men nå ligger det masse i skuffer og skap som aldri blir brukt.
![]() |
|
|