Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Menn synes kona sløser (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 09:49   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Menn synes kona sløser (VG)

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=162346

1 av 3 menn synes kona bruker for mye penger.

Sløser du med pengene?

Jeg synes ikke at jeg selv sløser. Mannen min har ikke klagd heller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:50   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Menn synes kona sløser (VG)

Nei jeg sløser ikke, er litt redd for at jeg gjør det, men mannen svarer benektende hver gang jeg spør.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:51   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn synes kona sløser.(VG)

Jeg synes ikke jeg sløser for mye, i alle fall. (Viktig distinksjon!) Ingen av oss er flinke til å være sparsommelige, og det går ganske mye penger som kunne vært brukt mer fornuftig, men jeg kan ikke i farten komme på noen tilfeller der den ene har brukt penger som den andre har blitt sur for.

Gammel 11-09-07, 09:52   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min kjære bryr seg overhodet ikke over hvor mye jeg bruker på meg selv, så lenge det ikke går ut over andre ting

Gammel 11-09-07, 09:52   #5
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sløser ikke, men det er også helt klart at det er jeg som er kostnadsdriveren i familien.

Mannen min har aldri kommet på av seg selv at vi trenger noe til hus, hjem, barn eller til sin egen garderobe for den slags skyld. Jeg syns det er litt søtt jeg da, at han er så nøktern mener jeg.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 09:53   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns av og til jeg sløser. Mannen min syns ikke jeg sløser.

Jeg syns av og til mannen min sløser. Mannen min syns av og til han sløser.

Gammel 11-09-07, 09:55   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Min kjære bryr seg overhodet ikke over hvor mye jeg bruker på meg selv, så lenge det ikke går ut over andre ting

Vi har noe felles økonomi, men i tillegg har vi egne penger. Mannen min blir aldri sur når jeg har kjøpt noe, det er jo som oftest Veldig Kule Ting.

Gammel 11-09-07, 09:58   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sløser ikke og kommer nok aldri nok aldri til å gjøre det.

Mannen sløser til tider, og det er et diskusjonstema, ja.

Gammel 11-09-07, 09:59   #9
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg vet samboeren min synes jeg bruker for mye penger på bøker. Men om han ville kalle det sløsing, det tror jeg ikke.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:06   #10
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg sløsar ikkje med peng. Uansett har med både felles peng og egne peng så kva eg brukar mine på bryr ikkje mannen seg med. Men går sjeldan på shopping så brukar ikkje så veldig med peng.

Gammel 11-09-07, 10:07   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi sløser nok litt begge to innimellom, men heldigvis aldri så mye at vi krangler eller er sure på hverandre på grunn av det Det vi bruker aller, aller mest penger på er vår felles store interesse, barna Der sløser vi nok også endel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:11   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror min mann hører til den kategorien ja.
Men jeg gjør ikke det altså !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:11   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet selv at jeg sløser! Han har ikke sagt noe han da foreløpig.

Gammel 11-09-07, 10:18   #14
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han bryr seg lite om hva ejg brker, så lenge det ikke går utover noe annet. Men han har vel hintet litt hardt i perioder...

Gammel 11-09-07, 10:40   #15
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Veldig Kule Ting

Jeg tror kanskje det er jeg som bruker mest penger hos oss, det er iallefall jeg som bruker mest penger på ting vi kanskje strengt tatt ikke

Ben "Ooh! Shiny!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 10:42   #16
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

<--- peker på tittel.

Gammel 11-09-07, 10:46   #17
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Mannen sløser og jeg sløser, og foreløpig er det ingen av oss som klager Selv om jeg himlet litt med øynene når han kom hjem med en pulsklokke til 4500,-

Gammel 11-09-07, 10:59   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Vi har noe felles økonomi, men i tillegg har vi egne penger. Mannen min blir aldri sur når jeg har kjøpt noe, det er jo som oftest Veldig Kule Ting.

Jeg er generelt ganske gnien, så mannen synes i grunnen det er fint at jeg iblant slår til. Vi er ganske forsiktige med penger begge to og har i løpet av 12-13 års samliv aldri vært blakke, men han er nok mer av en ødeland enn meg.

Gammel 11-09-07, 11:09   #19
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg tror kanskje det er jeg som bruker mest penger hos oss, det er iallefall jeg som bruker mest penger på ting vi kanskje strengt tatt ikke

Ben "Ooh! Shiny!" Murphy

Hehe, du bare måtte bestille noe shiny i en nettbutikk, og glemte å fullføre setningen?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 11:10   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Her sløser ingen meg penger. Men jeg har en mannlig bekjent som kjøper alt mulig på salg, bare fordi at det er på salg. Det er nemlig å spare! Men nå ligger det masse i skuffer og skap som aldri blir brukt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.