|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Fiskerstrand ble valgt innLest på dagbladet.no:
Hva syns dere om dette? Jeg tenker at det er tegn på at det er skremmende mange som har de samme holdningene som Fiskerstrand, men kan det like gjerne være ren sympati? ("Stakkars damen som ble lurt av slemme media"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskerstrand ble valgt innMin første tanke var at mange synes dette var en uredelig måte av NRK å gå frem på. Det er likevel rart at valget blir brukt for å fremme denne misnøyen, skremmende hvis veldig mange stiller seg bak hennes uttalelser og derfor velger som de gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fiskerstrand ble valgt innEr hun partiløs der inne nå da? Trakk hun seg ikke fra Høyre?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fiskerstrand ble valgt innJeg ble veldig skremt da jeg leste dette i avisa. At dama har klare rasistiske tendenser virker jo helt klart. At hun så klarer å bli kumulert inn betyr jo at ganske mange av Høyres velgere er helt enige med henne.
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fiskerstrand ble valgt inn
Ja, det får man jo nesten håpe på. At dette var stemmer som allerede gikk til innvandrerfiendtlige partier, og så forsøkte de bare å få inn "flere av sine egne".
![]() |
![]() |
|
|