Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andre

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 21:24   #1
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andre

Jeg har jobbet litt hos NRK denne uken. Noe av det første jeg fikk beskjed om var at avdelingen jeg var på skulle spille fotballkamp mot en annen avdeling i helgen, så jeg var velkommen til å komme og heie. En annen kollega spør hvem de skal spille mot. Sportsavdelingen, sier "fotballpersonen", nedstemt. Å, er det så skummelt? spør jeg. Ja, sier vedkommende. Fordi laget til sportsavdelingen består av tidligere Premier League og landslagspillere. Drillo var treneren deres for to år siden.

Noen arbeidsplasser er litt annerledes, ja.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 00:04   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andre

Oida.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 00:29   #3
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Tror jeg hadde holdt meg på tribunen jeg også da

Gammel 17-09-07, 01:10   #4
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Ja, da holder man seg langt unna ballen iallfall!!
Eller kanskje det er nå du må vise dine kunstner??

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 07:41   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, da er det kanskje ikke så lett å hevde seg nei! Du får heie og håpe det hjelper!

I min forhendværende bransje så var det et av selskapene som pleide å leie proffe fotballspillere, men de måtte (heldigvis) slutte med det etterhvert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:14   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Så morsomt!

Gammel 17-09-07, 09:19   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde jo bare vært dritgøy å spille mot dem. Hvis jeg bare hadde klart å stoppe EN av dem i forsvar en eneste gang, så hadde jeg vært strålende fornøyd med meg selv. Noe annet hadde jo ikke vært å forvente. Jeg er nemlig ikke så verst i forsvar (og helt elendig til å treffe mål i angrep). Men jeg SER mye dårligere ut enn jeg er, så jeg klarer alltids å lure noen.

Vel, hos min arbeidsgiver er den interne fotballturneringen en sjekkearena av dimensjoner. Det var der jeg møtte mannen min.

Gammel 28-09-07, 18:18   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, da er det nok kjekt å heie da.

Gammel 28-09-07, 20:21   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heh, disse tidligere fotballtullingene er sikkert så skadet både her og der at en god plassert fot her eller der vil nok sette dem ut for resten av kampen.

Gammel 28-09-07, 22:15   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Så artig da!

Selv var jeg eneste jente på bedriftsslaget vårt på min forrige arbeidsplass. Jeg fikk frisspark med en gang guttene var i nærheten av meg, og selv kunne jeg hekte, og spenne ned gutta så mye jeg ville og det til applaus. Lite likestilling kan man si. Var helt supert å spille kamp når man var premenstruell

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.