|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andreJeg har jobbet litt hos NRK denne uken. Noe av det første jeg fikk beskjed om var at avdelingen jeg var på skulle spille fotballkamp mot en annen avdeling i helgen, så jeg var velkommen til å komme og heie. En annen kollega spør hvem de skal spille mot. Sportsavdelingen, sier "fotballpersonen", nedstemt. Å, er det så skummelt? spør jeg. Ja, sier vedkommende. Fordi laget til sportsavdelingen består av tidligere Premier League og landslagspillere. Drillo var treneren deres for to år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andreOida.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andre
![]() |
#4 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andreSå morsomt!
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andreDet hadde jo bare vært dritgøy å spille mot dem. Hvis jeg bare hadde klart å stoppe EN av dem i forsvar en eneste gang, så hadde jeg vært strålende fornøyd med meg selv. Noe annet hadde jo ikke vært å forvente. Jeg er nemlig ikke så verst i forsvar (og helt elendig til å treffe mål i angrep). Men jeg SER mye dårligere ut enn jeg er, så jeg klarer alltids å lure noen.
![]() |
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andreHeh, disse tidligere fotballtullingene er sikkert så skadet både her og der at en god plassert fot her eller der vil nok sette dem ut for resten av kampen.
![]() |
#10 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Noen arbeidsplasser er mer spesielle enn andreSå artig da! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|