|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Du ser ung ut for alderener en setning jeg ofte hører, etterfulgt av følgende uttrykk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenI fjor vart eg spurt om legitimasjon da eg kjøpte øl på Mega her heima. Da var eg 29.
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenSå ung du ser ut, sa pappa her om dagen.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg har også hørt denne setningen en stund - helt siden jeg begynte på skolen (jeg er 34 nå). Lenge ble jeg veldig, veldig lei meg, spesielt i ungdomsskolealderen, da folk ofte nektet å tro at jeg var så gammel som jeg var. Først da jeg begynte å nærme meg 30 greide jeg å se på dette som en kompliment. Generelt synes jeg det er helt flott å bli eldre, og det unge utseendet er nok faktisk en medvirkende årsak til det.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderen
Jeg ble sist spurt da jeg var 31 og kjøpte 1 - én - eplesider på Meny. Dama i kassa hadde til alt overmål to sønner på min alder og burde vite hvordan 30-åringer ser ut, synes jeg.
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg har også kommet i en sånn alder hvor det er et stort kompliment å bli bedt om leg, og jeg opplevde da jeg var ute og spiste med elevene mine på 17-18 at servitøren ikke skjønte at jeg var læreren. Det kommer jeg til å leve lenge på!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg syntes det er kjempemorsomt å høre jeg. Viser leg stadig og nyyyter det! Sist redigert av Pastill : 17-09-07 kl 07:11. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenTidvis så føler jeg at jeg ser ti år eldre ut enn hva jeg er, og i slike perioder blir jeg fornærmet om noen sier det motsatte til meg... Stå der og juge, når de egentlig mener at jeg ser eldre ut, liksom... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Jeg synes du skal ta det som et kompliment! Er ikke enig med deg om at de fleste på 40 ser yngre ut, det synes jeg ikke når jeg ser meg rundt i vennekretsen og blant kollegaer. Er selv 42 og vet jeg ser yngre ut, ble spurt om leg på utested senest i våres, men det har skjedd mange ganger, så venninnene mine bare ler og rister på hodet. Ble spurt om leg på vin på vinmonopolet da jeg var 33. Jeg synes det er hyggelig at folk sier at jeg holder meg bra, jeg! Men det skyldes nok mest gener, begge foreldrene mine har lite rynker, selv ser jeg jenter ml 25 og 30 som er mye mer rynkete enn meg, jeg har bare noen smilerynker (SKRYT, men sant) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenDu trenger ikke å være snurt på mine vegne, i hvertfall. Jeg er også 40, og får høre at jeg holder meg godt. Og det er slett ikke alle som gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
#12 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenDet eneste jeg kan "føle" litt på, er når jeg har med meg barnebarnet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Teller ned
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenHva med bilder?- jeg er veldig ærlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#15 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg får veldig ofte høre at jeg ser ung ut. Og mange får skikkelig hakeslipp når de hører at jeg har to barn, og at han ene er hele 15 år. Jeg synes det er bare morsomt, og blir egentlig ganske så fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Opplever det samme selv. Da jeg var 30 ble jeg spurt om leg. for å komme inn på 18 årsgrense i Oslo. Jeg måtte seriøst spørre dørvakta om han tullet. Han var grav alvorlig, og innga ikke til ytterligere diskusjoner, så han fikk leg. Når han hadde sett på den, så så han litt rart på meg, men uten en kommentar, så jeg tror kanskje han ble litt ille berørt |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenForresten, nå kom jeg på at mannen min og jeg prøvde å komme oss inn på et utested i Australia for fire-fem år siden. Det gikk ikke, jeg hadde glemt leg'en i campingbilen.
![]() |
#18 |
Bree
![]() ![]() |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg også får til stadighet høre det. Jeg er jo "bare" 30 år, men det er litt kjipt noen ganger å bli forvekslet med en 18 åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenMr. Norway måtte vise leg for å få kjøpe øl på en restaurant i USA tidligere i år. Han er 43. Han er høy på det ennå!
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg har alltid sett barnslig ut. Det ligger i slekta. Pappaen min viste leg på polet da han var 38.
![]() |
![]() |
|
|