Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mor stjal 300.000 fra klassens skoletur

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 08:41   #1
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Mor stjal 300.000 fra klassens skoletur

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=166453

Jeg vet ikke hvem jeg skal synes mest synd på, klassen som fikk turen sin ødelagt, eller moren som kunne synke så dypt at hun stjeler fra barna.
En tragisk sak, men så lurer jeg på; Er det forsvarlig å la foreldre ta vare på så mye penger? De fleste er jo selvsagt oppegående mennesker som fint ville klart oppgaven, men så finnes det dem som av ulike årsaker ikke klarer det.
Jeg forsvarer ikke denne moren, og når jeg leste artikkelen så ble jeg utrolig sint og lei meg på barnas vegne som fikk turen sin ødelagt.
Men, bør foreldre få et slikt ansvar? Eller burde skolene hatt ansvaret for å samle inn store beløp slik de gjorde det før?

Gammel 18-09-07, 08:51   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mor stjal 300.000 fra klassens skoletur

Tragisk!
Jeg synes faktisk at så store beløp burde stå på en "låst" konto, hvor 2 stk må til for å få ut penger og de må fysisk møte opp i banken. Tungvint? Kanskje, men da står i hvert fall pengene sikkert.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:53   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes mest synd på sønnen til denne dama, jeg. Tenk så traumatisk, da! Huff!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 08:56   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tragisk!
Jeg synes faktisk at så store beløp burde stå på en "låst" konto, hvor 2 stk må til for å få ut penger og de må fysisk møte opp i banken. Tungvint? Kanskje, men da står i hvert fall pengene sikkert.

Det er gjort slik med kontoene med penger til skoletur for våre barn ihvertfall.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:23   #5
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tragisk!

Det var ikke så dumt! Da er det også to stykker som har ansvaret sammen i stedet for at bare en har ansvaret.

Gammel 18-09-07, 11:12   #6
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg synes mest synd på sønnen til denne dama, jeg. Tenk så traumatisk, da! Huff!

Huff ja stakkars.

Minnes godt da ei mamma til ei i klassen stjal fra idrettslaget. Utrolig synd på henne.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:46   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Enig, stakkars gutt! Håper han har gode voksne rundt seg som kan hjelpe ham nå.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:51   #8
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, stakkars sønn!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.