|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vintertøy til store gutter?Størstebror på 11,5 år må ha nytt vintertøy. Men jeg synes det er så vanskelig å finne noe som oppfyller alle hans (og mine) kriterier! Det skal være todelt - bukse med avtagbare seler - og jakke. Klærne må være enkle å ta på (glatte inni), slitesterke, vanntette, vindtette og VARME (han er en skikkelig frysepinn). Kjøpte voldsomt dyrt Reima Tec junior vintertøy i fjor, og den buksa var ikke mye slitesterk for å sidet sånn - og iallfall ikke verdt 1000,- som den faktisk kostet.
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Vintertøy til store gutter?Storebror på 11 har i de siste årene hatt utebukse fra Skogstad, og jeg synes det er den som har holdt best. Har prøvd både Reimatec, Reflex og Helly Hansen i tillegg, men de har tålt betraktelig mindre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vintertøy til store gutter?Nå er ikke min gutt så stor som din, men jeg er uansett enig med Canisa om Skogstad. Vi kjøpte en Skogstadjakke til storebror i fjor, og den ble brukt utrolig mye. Så i år har vi også kjøpt Skogstadjakke og jeg lurer faktisk på å kjøpe Skogstad parkdress også. Sportsbutikken her jeg bor hadde tatt inn noe Skogstad i fjor, og det solgte utrolig bra, så i år hadde de tatt inn omtrent dobbelt så mye, og all tilbakemelding de hadde fått gikk i retning av at folk syntes det var veldig bra kvalitet på varene.
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Sv: Vintertøy til store gutter?Tusen takk for svar begge to! Skal sjekke ut Skogstad
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Sv: Vintertøy til store gutter?Ja, Ticket er supert - sjuåringen har todelt Ticketsett. Men den buksa er ikke glatt inni - finnes det Ticketbukser som er det? Her må det være enkelt å kle på seg, skjønner du - elleveåringen forvandles til en trassig toåring hvis klærne er bittebittelitt vanskelige å få på... Værsågod bli gal.
|
|
|
#8 |
|
Bokglad
Sv: Vintertøy til store gutter?Farger ja - helst skal det være svart... Det kan han bare glemme når jeg handler uten ham.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Vintertøy til store gutter?Nå har jeg ikke stor gutt, men snuppa bruker Skogstad, og vi er kjempefornøyde. Hun blir verken våt eller kald, uansett vær. Slitesterkt er det også. |
|
![]() |
|
|