|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel
|
![]() Alle høstens aktiviteter er nå i gangOg slik ser vår uke ut:
![]() |
#5 |
Javel
|
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangGlemte forresten fritidsklubben (men så er jo ikke den helt i gang enda). Det er en klubb som en del foreldre har startet på skolen. Det er 4 ganger nå på høsten og 4 på våren. Annenhver onsdag 1-4 klasse + ressurssenteret og annenhver onsdag er det 5-7 klasse.
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangKjekt å sjå at andre har det på same måten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangMinstejenta på 6 er med i Allidrett og det holder i massevis. Etter jul begynner hun på svømmekurs. Sist redigert av Michelle : 20-09-07 kl 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangJulie går på turn på mandagen. Marita på "min første sang" på onsdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangHeldigvis er de med på det samme enda....
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangEn slik ukeplan kunne vi aldri hatt, det hadde blitt alt for mye! Jeg kommer hjem fra jobb sent, så her føles det knapt som om vi har tid til middag før det er tid for kveldsstellet...
![]() |
#11 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangVi har ikke så mye på timeplanen som dere Senna, men syntes det skjer veldig mye alikevel
![]() |
#13 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangDette var kjente toner. Med 3 barn blir det aktive ettermiddager, det er sikkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangOj, dette var mye. Men slik blir det vel etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangDu verden, det var mye! Hadde fått magesår av mindre tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Javel
|
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gang
Vi har jo lørdag, søndag og mandag fri. Dessuten så er de aller fleste aktiviterer rett i nærheten av hvor vi bor, og det er fra ca 17-18, så det er jo litt igjen av kvelden etterpå også.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gangNår får du tid til egenaktiviteter? Mannen din har flere treningsøkter alene - mens du jobber redusert for å sørve familien? |
![]() |
![]() |
#18 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Alle høstens aktiviteter er nå i gang
Det er et godt spørsmål, ikke nødvendigvis bare til Senna. Det bør være en rettferdig fordeling av egentid i enhver familie syns jeg. Et vennepar av oss har 2 barn som er aktive i idrett. Faren er aktiv både med barnas idretter og med egne hobbyer, mens mor har ikke tid til å presse inn litt trening engang. Det er ikke riktig syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|