|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Mitt første album - forslag til temaNår vi ventet lille B fant jeg ingen slike "mitt første album" jeg likte spesielt godt og bestemte meg for å lage et selv. Det har tatt sin tid, gutten er straks tre år, men nå er jeg i allefall i gang!
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mitt første album - forslag til tema
God idé!
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mitt første album - forslag til temaDenne må jeg abbonere på, for vi skal også lage album til poden snart. Vi setter bildene inn i vanlig album (*kremt* har kommet til 6 mnd, han er nå 2,5 år), men tenker å scrappe et til ham i tillegg. Da tenker jeg at vi ikke bare kommer til å gå fram kronologisk, slik som første ditt og datt - men ta bilder herfra og derfra og sette sammen. Med temaer som f.eks:
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Mitt første album - forslag til temaMan kan forresten også kjøpe lommer til å lime inn i album, som man kan putte ting og tang oppi. Dingsen rundt håndleddet etter fødsel, navnlappen oppi "krybba" på sykehuset, hårlokk osv. Jeg lurer også på om jeg skal finne en måte å få puttet kort i forbindelse med fødsel og navnfest i albumet.
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mitt første album - forslag til temaI storesøsters album hadde jeg litt om mine første venner, ikke ordentlige venner, men andre barn fra barselgruppa og venninner som vi trillet sammen med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mitt første album - forslag til temaDet albumet jeg lager nå blir et scrappealbum, men jeg har ikke sånne løse sider som jeg legger oppi plastmapper, er ikke så begeistret for det. Før han ble født kjøpte vi et helt svart album med 50 sider som vi bruker.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mitt første album - forslag til temaJeg har ikke laget noe album til poden i det hele tatt, men et tema jeg har tenkt på for ham, er bøker - jeg har så veldig mange bilder av at han enten sitter med en bok for seg selv, eller at han blir lest for av foreldre eller besteforeldre. Og å ta med bilder eller utdrag fra yndlingsbøker kunne jo også være fint.
![]() |
|
|