Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gitt at man ønsker barn og familie?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 16:58   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gitt at man ønsker barn og familie?

Jeg tenker verken på de som bevisst velger å ikke få barn eller de som ikke kan få barn, men på de som ikke har funnet den rette å få barn med.

Jeg hadde en reperatør her i 2-3 timer i dag. En hyggelig og pratsom mann. Vi kom inn på temaet "barn" i forbindelse med at han skulle passe onkelbarna sine i helgen. Han var i 40-åra, og sa at han ikke regnet med å få barn selv. Han sa han begynte å bli for gammel, og ikke hadde han noen å få barn med.

Nå sitter jeg her og synes synd på mannen. Litt som i "Han føler at det toget har gått. Det må være vondt." Han framsto ikke som trist, det var bare noe han konstaterte. Samtidig vitnet utsagnet kanskje om at han ville ha ønsket barn dersom han hadde hatt noen å få barn med.
Etter at jeg sjøl fikk barn virker tanken på et liv uten barn så lite tilfredsstillende. At noe vesentlig ville ha manglet, om dere forstår hva jeg mener. Men sånn er det vel ikke for alle?
Jeg er kanskje preget av at jeg har et nyfødt barn sjøl, for fornuften sier meg at dette er tøvete av meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.