Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 18:29   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Eller når mener dere det er på tide å gjøre det?

Jeg lurer på når jeg må begynne å få ræva i gir...

Gammel 21-09-07, 18:30   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere kjøpt vinterdress allerede?

Fnis. Vinterdresser. Kan vi ikke diskutere noe litt mer samfunnsrelatert, til en forandring?

:intern:

Jeg er i gang. Skal prøve et par på ungene i helga.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:06   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi venter på rett farge.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:06   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt i dag!

Jeg lurer imidlertid fælt på når man skal begynne å bruke den...

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:08   #5
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis. Vinterdresser. Kan vi ikke diskutere noe litt mer samfunnsrelatert, til en forandring?

:intern:

Mizya!

Gammel 21-09-07, 19:22   #6
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Nope, har ikke gjort det enda.

Han har bursdag om to uker, og da har vi ønsket oss vinterdress.
Så da må vi se om vi må ut og kjøpe dress etter det.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:23   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg satset på at de fra ifjor passer. Eller, jeg burde egentlig sjekke, for enern har vokst noe enormt! Alle buksene som var litt for store i vår, er for små nå. Stønn. Hun har ikke fått brukt dem engang.

Gammel 21-09-07, 19:24   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg kom over en på Exit for et par måneder siden med et knallstilig mønster. Siden jeg har hørt mye bra om de dressene så fant jeg ut at jeg kunne prøve en slik denne vinteren. Det var ikke bare fordi den var kul og litt retro altså

Har lyst på en vanntett vinter/vårdress i tillegg, men det har ingen hast.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:28   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte på salget i januar.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:28   #10
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

zol, enern har den todelte fra Exit, og den var vanntett. Veldig god og lett! Snøsperre og greier i ryggen.

Gammel 21-09-07, 19:30   #11
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har lagt av. Kjøper den neste mnd.
Tenkte dra på med 116 str.. tipper den kan brukes to år da. Kan jo prøve være litt økonomisk..!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:30   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

zol, enern har den todelte fra Exit, og den var vanntett. Veldig god og lett! Snøsperre og greier i ryggen.

Akkurat det jeg ville høre. Dette er hel dress da. Damen i butikken lovet meg pengene tilbake om jeg ikke var fornøyd. Hun sammenlignet den med Reima, som vi hadde i fjor. Best av alt (bortsett fra kul-faktoren): den kostet halvparten av en Reimadress.

Gammel 21-09-07, 19:32   #13
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Akkurat det jeg ville høre. Dette er hel dress da. Damen i butikken lovet meg pengene tilbake om jeg ikke var fornøyd. Hun sammenlignet den med Reima, som vi hadde i fjor. Best av alt (bortsett fra kul-faktoren): den kostet halvparten av en Reimadress.

Ha ha. Den talen har jeg hørt før. Tipper du handlet av hun tynne dama på Byporten.

Jeg vil tørre påstå at Reima er et hakk bedre i kvalitet. Jeg har hatt begge. Men det gikk mer på detaljer som at sømmene ikke ble frynsete osv. Ikke noe viktig, men de er penere etter en sesong enn NameIt syntes jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:54   #14
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg kjøpte til og med på salg. Og dressen passet ennå! Jeg slipper å kjøpe nye dresser.
Exitdressene er ganske store i størrelsen.

Gammel 21-09-07, 20:08   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Exitdressene er ganske store i størrelsen.

Ai, ikke veldig veldig store vel? Har kjøpt 98 til ztjerna som er en liten bolle. Han brukte 86 i Reima sist vinter. Nuh vel. Kjøpt er kjøpt. Og det var på Byporten ja. Den butikken har utrolig masse tøffe klær.

Gammel 21-09-07, 20:11   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har ikke kjøpt ennå.
Venter litt til og satser på at eldste sine todelte passer i år også.
Guttungen får heldress med avtagbart for. Synes det er best ifht å bruke snart uten for og til vinteren med for.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 20:12   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte vinterdress for to dager siden. Tenkte egentlig å kjøpe Troll nok en gang, men endte på Mikk-Line med avtagbar ulldress inni. (Det heter Mikk-Line, gjør det ikke?)

Gammel 21-09-07, 20:54   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei vi har ikke kjøpt enda. Tenker det at drivhuseffekten sparer oss for den utgiften i år. :nekteråinnrømmeatviertreige:

Gammel 21-09-07, 21:04   #19
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kjøpte vinterdress for to dager siden. Tenkte egentlig å kjøpe Troll nok en gang, men endte på Mikk-Line med avtagbar ulldress inni. (Det heter Mikk-Line, gjør det ikke?)

Jeg har kjøpt begge deler .

Kommer hjem fra shopping nå, så da er to vinterdresser og et par vintersko til storebror i boks. Til lillesøster kjøpte jeg Mikk-Line dress i Danmark i sommer... veldig billig på salg. Sko arver hun etter storebror (svært pent brukt).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 22:21   #20
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den er kjøpt inn og venter på å bli brukt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.