Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

20 år siden sist jeg satt på en sykkel ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 19:23   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20 år siden sist jeg satt på en sykkel ...

...og det kjente jeg, kan en si...

Jeg sykla rundt som alle andre i barne- og tenårene. Men etter det har jeg ikke hatt sykkel. Jeg elsker å gå - går turer, går hit og dit, så sykkel har jeg ikke hatt lyst til å ha, rett og slett.

Men nå som storebror begynner å sykle litt, tenkte jeg at det var lurt å gå til anskaffelse av sykkel, slik at vi kan dra på sykkelturer hele familien.

Nå er sykkel i hus - og jeg skulle "take her out for å spin"...

Oæææææ! For en mangel på balanse. Vinglet hit og dit , og da jeg rundet en sving, holdt jeg søren meg på å kjøre rett ut foran en bil!

Si meg, er dette vanlig, eller er jeg helt ute å kjøre?
Og vil jeg noensinne mestre sykkelkunsten igjen??

Skal egentlig på en 6 km sykkeltur sammen med andre om en uke - men det tror jeg rett og slett blir umulig..?

Gammel 21-09-07, 19:29   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 20 år siden sist jeg satt på en sykkel....

Da var det på tide at du fikk deg sykkel i huset. Å sykle er det noe man aldri glemmer. Så bare sykle du så blir du nok trygg på deg selv igjen!

Gammel 21-09-07, 19:38   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 20 år siden sist jeg satt på en sykkel ...

Ta det med ro, du får nok fort teken på det igjen. Men husk hjelm

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:43   #4
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men du klarte det! Mulig du kommer til å kjenne det i morra, men...

Du kommer til å få igjen balansen på null komma svisj!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 20:08   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper dere har rett!

Det var nemlig en noe forundret og lett skjelven Zoë som hoppet av sykkelen etter endt "jomfrutur" her i sted...

Gammel 21-09-07, 20:34   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ser for meg episoden.

Jeg er sikker på at etter et par turer til på sykkelen, finner du tilbake til gamle kunster.

Gammel 21-09-07, 21:22   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer til å gå helt fint. Jeg syklet ikke på seks år etter å ha trynet skikkelig uten hjem, på ny, vinglete, men dyr sykkel. Etter det ble jeg gravid og turde i hvert fall ikke å sykle. Da ungene ble født, hadde jeg ikke behov for sykkel på en stund.

Nå har mannen overtatt den vinglete og dyre sykkelen min og jeg har kjøpt en brukt og billig kjerringsykkel, sånn med kurv. Den er god å sykle på, men jeg sykler likevel veldig sjelden og var nok stødigere før. :roll:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:28   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

6 kilometer burde være overkommelig etter et par treningsrunder til.

Gammel 21-09-07, 21:30   #9
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

6 kilometer burde være overkommelig etter et par treningsrunder til.

Du skulle sett meg, du!

Gammel 21-09-07, 21:48   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Du skulle sett meg, du!

Jeg er herdet. Det kan umulig overgå min fars første sykkeltur på 40 år, da han raste ned en gruset, bratt bakke og pådro seg en ubegripelig mengde skrubbsår. Så lenge du kom helskinnet fra det, vil jeg tro veien tilbake er kort.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.