Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lurer på noe om cherrox og vinterstøvler

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 14:47   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på noe om cherrox og vinterstøvler

Lillegutt trenger nye sko nå utover høsten, men så finner jeg ikke det jeg vil ha til han. Egentlig vil jeg ha sånne "overgangssko" av noe slag, med borrelås. Men alle de jeg har sett har knyting (f.eks Timberland-sko som er litt høye over ankelen).
Og alternativet blir jo skikkelige vinterstøvler - de blir for varme nå.

Så da er det vel cherrox, eller termostøvler som de kalte dem i den butikken, som er greia nå da? Eller? Joggesko blir jo for kaldt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 14:51   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvler

Storebror bruker noen ganske kraftige Geox joggesko, med borrelås. De kan han fint bruke en stund til (vi bor i Vestfold).

Gammel 22-09-07, 14:53   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi bruker noen litt kraftige og høye adidas-joggesko (med snøring). Så lenge han har ullsokker oppi er jeg ikke bekymret for at de blir kalde, selv på morgenen når det har vært frost.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 14:55   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi bruker noen litt kraftige og høye adidas-joggesko (med snøring). Så lenge han har ullsokker oppi er jeg ikke bekymret for at de blir kalde, selv på morgenen når det har vært frost.

Det har forresten lillebror også. Kanskje de samme? Mørkeblå?
De er gode og kraftige overgangssko.

Gammel 22-09-07, 14:56   #5
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillegutt er snart 5 og vil veldig gjerne klare selv...
Så knyting er nok utelukket
Men jeg kan jo ta en titt på Geoxx da!

Gammel 22-09-07, 15:02   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker cherrox som høstsko. Her hos oss regner det en god del, så det er ganske naturlig valg.

Gammel 22-09-07, 16:45   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iben har Viking Goretexsko. Litt høyere enn vanlige joggesko, med borrelås og selvsagt vanntette. Perfect.

Gammel 22-09-07, 17:36   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Gutta har et par viking gortex hver, og så kjøpe Dock Boot til dem her i forrige uke, de var geniale.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:01   #9
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ecco støvler med borrelås og GoreTex er ikke foret, så de er i grunnen greie til alle årstider hvis det ikke blir for kaldt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:05   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med joggesko med litt kraftig såle som er så store at man får plass til ullsokker oppi?
Vi har et par Timberland joggesko til slikt bruk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 18:17   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prinsen har timberlandsko. De er ganske kraftige og har gore-texmembran. De var på tilbud på Smartclub for noen uker siden. Har ellers sett fine nike-sko som jeg kan se for meg kan funke også. De var billige hos sportmann
Vi har bare støvler i tillegg vi.

Ellers er vel slike dockboots (eller duckboots) poppis nå, er det ikke?

Gammel 22-09-07, 18:42   #12
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Her var det mange gode forslag! Flott!

Gammel 22-09-07, 19:41   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Her ser du (nederste bilde i første innlegg) de storebror har fått.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 20:13   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Gutta har et par viking gortex hver, og så kjøpe Dock Boot til dem her i forrige uke, de var geniale.

Jeg tror jaggu jeg var full når jeg skrev dette.

Gutterne har riktignok Vikingsko, men det er vinterskoa.

I tilegg til Dock Boots har storebror et par Timberland skinnsko og lillebror har et par jeg kjøpte i Kina som også er i skinn.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 20:24   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Bor vi i samme land folkens? Storebror bruker enda bare joggesko han. Det er da ganske varmt og tørt enda her...

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 20:27   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Bor vi i samme land folkens? Storebror bruker enda bare joggesko han. Det er da ganske varmt og tørt enda her...

Her regner det hele tiden. De dagene det er fint vær, så trengs vanntette sko i skauen.

Gammel 22-09-07, 20:40   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Foreløpig bruker Oliver joggesko i skinn som går litt opp å ankelen, puma joggesko
Han har et par i skinn fra PomD'api med glidlås på innsiden som er i skinn, med litt kraftig såle som det går en ullsokk i også
Derfra hopper vi rett over på Reima Tec støvlene eller gummistøvler

Nå har jeg kutte ut Cherrox i år,kjøpte i fjor, men de ble ikke brukt
Jeg hadde ikke Cherrox til de andre tre, kun skikkelig Gore Tex støvler og gode gummistøvler med hjemmestrikkede ullsokker i
Det duger eksakt like bra

Gammel 22-09-07, 21:24   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Lillegutt trenger nye sko nå utover høsten, men så finner jeg ikke det jeg vil ha til han. Egentlig vil jeg ha sånne "overgangssko" av noe slag, med borrelås. Men alle de jeg har sett har knyting (f.eks Timberland-sko som er litt høye over ankelen).
Og alternativet blir jo skikkelige vinterstøvler - de blir for varme nå.

Så da er det vel cherrox, eller termostøvler som de kalte dem i den butikken, som er greia nå da? Eller? Joggesko blir jo for kaldt

Jeg er kanskje en Dårlig Mor, men her brukes sko av typen joggesko/ lave skinnsko etc fram til vinterskoene tas i bruk, som regel rundt høstferien en gang.

Vi bruker også vanlige støvler fram til termo-støvlene tas i bruk på omtrent samme tid.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 21:28   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er Dock Boots forresten?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.