|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerLillegutt trenger nye sko nå utover høsten, men så finner jeg ikke det jeg vil ha til han. Egentlig vil jeg ha sånne "overgangssko" av noe slag, med borrelås. Men alle de jeg har sett har knyting (f.eks Timberland-sko som er litt høye over ankelen). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerStorebror bruker noen ganske kraftige Geox joggesko, med borrelås. De kan han fint bruke en stund til (vi bor i Vestfold).
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerVi bruker noen litt kraftige og høye adidas-joggesko (med snøring). Så lenge han har ullsokker oppi er jeg ikke bekymret for at de blir kalde, selv på morgenen når det har vært frost. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvler
Det har forresten lillebror også. Kanskje de samme? Mørkeblå?
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerVi bruker cherrox som høstsko. Her hos oss regner det en god del, så det er ganske naturlig valg.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerIben har Viking Goretexsko. Litt høyere enn vanlige joggesko, med borrelås og selvsagt vanntette. Perfect.
|
|
|
#9 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerEcco støvler med borrelås og GoreTex er ikke foret, så de er i grunnen greie til alle årstider hvis det ikke blir for kaldt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerPrinsen har timberlandsko. De er ganske kraftige og har gore-texmembran. De var på tilbud på Smartclub for noen uker siden. Har ellers sett fine nike-sko som jeg kan se for meg kan funke også. De var billige hos sportmann
|
|
|
#14 |
|
awesom
|
Jeg tror jaggu jeg var full når jeg skrev dette.
|
|
|
#15 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerBor vi i samme land folkens? Storebror bruker enda bare joggesko han. Det er da ganske varmt og tørt enda her... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Her regner det hele tiden. De dagene det er fint vær, så trengs vanntette sko i skauen.
|
|
|
#17 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerForeløpig bruker Oliver joggesko i skinn som går litt opp å ankelen, puma joggesko
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er kanskje en Dårlig Mor, men her brukes sko av typen joggesko/ lave skinnsko etc fram til vinterskoene tas i bruk, som regel rundt høstferien en gang. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Lurer på noe om cherrox og vinterstøvlerHva er Dock Boots forresten? |