|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:(Kilde: youtube.com) Er det mulig. Hva GJØR den mannen i det hvite hus, egentlig? Hvordan kan en hjernedød person få jobb som USAs president?
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Jeg ble en anelse oppgitt da jeg leste om dette, ja!
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Jah, det kan du si. Det skal nå sies at han mente Mandela-mentaliteten, men uansett, så var det der fryktelig klønete sagt, og jeg skjønner godt at mange stusset på det. Den mannen har bare skutt inn alt for mye på tabbekontoen. Når er det nok liksom.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Ingenting overrasker meg lenger med den mannen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:
Du kan godt bytte ut spørsmålstegnet med et utropstegn. At han verdens mektigste president hersker det ingen tvl om. At det finnes presidenter som mentalt er mer oppegående finnes det vel heller ingen tvil om. At flertallet i USA gjenvalgte Bush fremstår som tidenes dårligste spøk. |
![]() |
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Jeg gleder meg til å høre hva Jon Stewart har å si om saken.
![]() |
#7 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Det er nok Mandelamentaliteten han mener...(som nevnes over her) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Bush er en tulling og har gitt verden så mange eksempler på akkurat det at vi har kommet ut av telling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Han kan åpenbart, men han burde det ikke.
[www.ba.no] Sist redigert av DM : 13-12-08 kl 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
Spørsmåltegnet var ment å uttrykke nettopp det -at akkurat han er verdens mektigste president er for meg ubegripelig. |
![]() |
![]() |
#15 |
Hvor er hengekøyen!?
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Hehe......Kan ikke akkurat påberope meg å være USA-digger som blir påstått litt lengre oppe her, men akkurat det utsagnet om mandela var egentlig ganske godt formulert spør du meg. Er ikke noen synlige skikkelser i irak som faktisk kan samle folket der, og dermed blir det bråk. Er ikke så rart at avisene med en gang tolker det som at Bush trodde at mandela var død, for de er jo ute etter å latterligjøre ham uansett hva han sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
WF: Sausnebbet
|
Er enig med deg her. Det var en klønete, for ikke å si usmakelig måte å uttrykke seg, men heller ikke mer enn det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Jeg lurer på hva Mandela syns om at Bush sa han var død. For selv om han sa ETTERPÅ "the Mandelas", så ytret han nå vitterlig navnet Mandela i entall først.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Jeg blir sint hver gang jeg ser den mannen. Det er for meg ufattelig at han ble valgt første gang, at han ble valgt gang nummer to må jo rett og slett være enn vits! Snart er det noen som bare må avsløre at det var en spøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bush sier Saddam drepte Mandela :himle:Det beste var jo da han ville reise til Australia for å takke "the austrian troops" eller hva det var. Så det på youtube nylig.
![]() |
|
|