|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Kolonihagen.noJeg har lest litt om kolonihagen.no og syns det virker som et supert tilbud. Er det noen av dere som abonnerer på kasser fra dem som har vurdert i hvilken grad dette er et (mye) dyrere tilbud enn å handle tilsvarende matvarer i butikken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kolonihagen.noVi skummet kjapt over de økologiske varene på en butikk i nærheten og det ble omtrent samme pris. Litt ekstra for å få det levert på døren, men det er greit synes jeg.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Kolonihagen.noJeg synes virkelig det er verdt de ekstra kronene å få det på døren. :lat: Og det er kjempefint å få basis pluss noe spennende nytt, som jordskokker, morsom salat, bønner eller økologisk honningmelon (har smak!).
![]() |
#4 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kolonihagen.noJa jeg vurderer dette tilbudet, helt genialt spør du meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En som trener
|
![]() Sv: Kolonihagen.noJeg synes vi får god valuta for pengene. Det er en virkelig stor kasse de kommer med! Og så er det gøy når det kommer ting jeg ikke bruker til vanlig - da tvinges jeg til å prøve noe nytt og reportoaret utvides |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kolonihagen.no
Jo, det er et liknende tilbud her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En som trener
|
Vi bruker opp det aller meste (unntatt egg, ref annen tråd - si fra om du vil ha egg forresten). Får en kasse annenhver uke, til kr 500,-. Den inneholder frukt, grønnsaker, 2 brød, pasta og egg, så det er mye forskjellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Getting in tune
![]() Sv: Kolonihagen.noVi abonnerer fra kolonihagen. Vi har også tenkt på at det blir litt dyrere, men mitt hovedargument har vært at det er lettere å kjøre gjennomført økologisk så lenge vi ikke må jakte etter varene i flere butikker, i tillegg mener jeg at det ofte blir dyrere å dra og handle varene fordi man ofte tar med seg litt ekstra her og der
![]() |
#12 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kolonihagen.noVi er også kjempefornøyde, selv om det koster litt er det absolutt verdt det!
![]() |
#13 |
Stadig underveis
![]() Sv: Kolonihagen.noVi får vår første mixkasse i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
Takk for supert tips! Nå har jeg bestilt.
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kolonihagen.noHar desverre ikke sånt tilbud her vi bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
Jeg tror man kan velge selv hvor ofte man vil ha levert. I tillegg så har de forskjellige kasser med forskjellig mengde.
![]() |
#19 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kolonihagen.noInteressant
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Har du fått deres første kasse? Hvordan var det? Hva bestilte du? Tilleggsvarer? Hver uke?
98, 01, 08, (♥) Sist redigert av Huldra : 21-10-06 kl 13:04. Årsak: måtte spørre om mer... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|