Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Maler enda mer jeg ...

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 19:23   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Maler enda mer jeg ...

Er skikkelig produktiv for tiden. Nå er bildene av meg og mannen signert, og jeg har begynt på 4 nye bilder. De er 50x70, her er en liten titt på to av de.

..disse blir i sort/hvitt .. ( er ikke ferdige med noen enda, men har likesgodt begynt litt på alle fire, sånn er å være utolmodig..)

Sist redigert av cilen : 27-09-07 kl 18:05.
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:25   #2
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maler enda mer jeg..

Oj, de ble litt større enn jeg hadde tenkt.. hihi

Gammel 26-09-07, 19:35   #3
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig fine! Du er veldig, veldig flink.

Er det du som er motivet?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:38   #4
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er det du som er motivet?

Nei, ikke denne gangen. Nå maler jeg bare fine damer.

Gammel 26-09-07, 19:44   #5
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Flink du er !.

Gammel 26-09-07, 19:57   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maler enda mer jeg ...

Oi, så tøft! Skulle ønske jeg hadde dine evner! (Jeg har to ting jeg skulle ønske jeg hadde fått som gave ("to be gifted") her i livet, og det er å male/tegne skikkelig fint, å kunne synge nydelig vakkert. Da hadde jeg kost meg.)

Gammel 26-09-07, 20:34   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Utrolig tøft!! Inspirert av deg, holder jeg på med et bilde av Lille, i samme stil.
Det blir utrolig tøft!

Gammel 26-09-07, 20:35   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig!

Gammel 26-09-07, 20:36   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Wow, du er flink Cilen!:imponert:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:53   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nydelig!

Gammel 26-09-07, 21:42   #11
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Utrolig tøft!! Inspirert av deg, holder jeg på med et bilde av Lille, i samme stil.
Det blir utrolig tøft!

Oj! Moro. Du vil ikke vise da?

Gammel 27-09-07, 13:00   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Oj! Moro. Du vil ikke vise da?

Det kan jeg, lager en egen tråd jeg, så jeg ikke kupper din.

Gammel 27-09-07, 13:04   #13
TBM
Passiv

Standard

Sporer bittelitt av jeg, men saken er at jeg har en stor vegg i stua som er i trehvitt panel (som jeg ikke kan male pga at jeg leier) og jeg har tenkt å få laget et stort lerret og så skal jeg og ungene male sammen. (Skal bare grunne det med noe svart/grått, og så skal vi bli enige om hva vi skal male og hvilke farger).

Tror du det vil fungere å bruke acrylmaling?

Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 13:05   #14
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Sporer bittelitt av jeg, men saken er at jeg har en stor vegg i stua som er i trehvitt panel (som jeg ikke kan male pga at jeg leier) og jeg har tenkt å få laget et stort lerret og så skal jeg og ungene male sammen. (Skal bare grunne det med noe svart/grått, og så skal vi bli enige om hva vi skal male og hvilke farger).

Tror du det vil fungere å bruke acrylmaling?

Jada. Jeg bruker mye akryl.

Gammel 27-09-07, 13:17   #15
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jada. Jeg bruker mye akryl.

Jeg bruker bare acryl, og synes det er helt supert!

Gammel 27-09-07, 13:22   #16
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Acryl er tingen, tørker raskt og lukter ikke.

Flotte bilder.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.