|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg syns mange kler det så godt, jeg tør liksom ikke helt.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Ja, hvis det er minusgrader bruker jeg lue. Nå som jeg har ganske langt hår får jeg ikke luesveis lenger, så da kan jeg bruke det uten problemer.
|
|
|
#6 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Ja, jeg har noe på hodet hele året, sommer som vinter.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg har endelig funnet et par luer som ikke får meg til å se ut som om jeg har rømt fra en eller annen lukket intitusjon, og jeg føler meg så kul når jeg har dem på, at så fort det kryper under 5 grader bor jeg i dem.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Eg får vondt i ørene av den minste trekk, så eg må ha lue på når det er under 7-8 grader eller 10 grader og vind. Akkurat på det området må eg berre drite i forfengeligheita. I skrivande stund slit eg med ein ørebetennelse og halsbetennelse eg pådrog meg pga air condition på hotellet på Mallorca. Kanskje eg er ein av dei få som må sove med lue i syden
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg har kun praktiske luer som jeg bruker på tur/lekeplass når det er kaldt. Savner egentlig en 'finere' lue til bybruk, men har ikke funnet noe jeg liker.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg bruker både luer og skjef på hodet om vinteren.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg har en hattliknende sak jeg bruker av og til - ellers bruker jeg hovedsakelig ørevarmere (av typen som man klipser på øret) + skjerf (drar skjerfet rundt hodet ved behov).
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg bruker lue når det er kaldt, som regel noe alpelueaktig. Aldri nisselue.
|
|
|
#14 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg bruker lue om jeg er ute og aker/leker i snøen med ungene.
|
|
|
#15 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg kler luer veldig godt, men det er ikke bare derfor jeg bruker dem.
|
|
|
#16 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Jeg er en ivrig bruker av hodeplagg. Ørevarmere er favoritten hvis det ikke er for kaldt i panna. Ellers er det lue/sjal. Savner som Løve70 en finere lue, det er på høstens handleliste.
|
|
|
#17 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?
Ikke for meg. Jeg bruker tynne bommulshijaber eller ulike syntetiske stoffer uansett, vinter som sommer. Klarer ikke feks sånne som de dem selger på Cubus til "2 for 149,-" det blir aaalt for varmt, selv på vinteren, for min del.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Da jeg var liten tok jeg på meg lue før jeg forlot huset "se hvor flink jeg er mamma", og så puttet jeg den i postkassen når jeg kom dit. HATET å ha noe på hodet. Det gjør jeg forsåvidt nå også, men bruker pannebånd når det blåser og er kaldt. |
|
|
|
#19 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?Er det kaldt bruker jeg lue, og jeg gir i grunn en god dag i hvordan jeg ser ut. For jeg ser ikke ut med lue uansett. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Sv: Bruker du lue eller annet hodeplagg om vinteren?
Bavac?
|
![]() |
|
|