|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
HøstjakkeJeg lurer på om S trenger en høstjakke av den litt mer ordentlige typen. En god og varm en. Har noen en å anbefale? Har hørt om Skogstad og Polarn og Pyret som jakker som virker ganske tykke. Andre tips? Hvor tykke er de nevnte jakker? Kan de også brukes litt utover vinteren? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: HøstjakkeJeg slo to fugler i en smekk og kjøpte en jakke fra Skogstad som har avtagbar fleece. Den er vind- og vanntett. I fjor brukte storebror en Skogstadjakke med for hele vinteren, og den var mer enn varm nok, så jeg satser på at denne funker på samme måten. Jakken jeg kjøpte heter Theo.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 08-12-08 kl 23:32. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: HøstjakkeTakk for svar, Adrienne. Jeg stoler på deg, du er jo så fornuftig |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Høstjakke
De er nok litt store i størrelsen, storebror er 113 cm lang og jakken i str. fem år var mer enn stor nok. Storebror har den brune og blå, det var den han ville ha.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Høstjakke
Gjerne det! |
|
|
|